استقلال در دربی تحت فشار است، بازیکنانم برنده به جهان آمده اند

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دربی پایتخت بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران که امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال برگزار گردید، حضور یافت.

استقلال در دربی تحت فشار است، بازیکنانم برنده به جهان آمده اند

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

گل محمدی در این نشست ضمن تشریح شرایط پرسپولیس، به سئوالات خبرنگاران هم پاسخ داد.

سرمربی پرسپولیس گفت: یک بازی ویژه را در پیش داریم. این یکی از مهمترین بازی های آسیا و شاید جهان باشد. خوشحالیم که مقابل تیمی بازی داریم که شرایطش نسبت به نیم فصل اول بهتر است و می توانیم قابلیت های مان را در این بازی نشان دهیم. تیم پرسپولیس در سال های اخیر نشان داده که از نظر ذهنی و فنی فوتبال خوبی را ارائه نموده است.

وی ادامه داد: بازیکنان واقعاً باغیرتی داریم که همواره در شرایط حساس و سخت توانسته اند تصمیمات خوبی بگیرند و بازی خوبی نشان بدهند. آنها ذهنیت قوی دارند و برنده به جهان آمده اند. امیدوارم فردا شاهد بازی فنی خوب از طرف هر دو تیم باشیم. امیدوارم طرفداران از تماشای مسابقه لذت ببرند. امیدوارم فردا طرفداران پرسپولیس خوشحالتر از طرفداران استقلال باشند.

گل محمدی در مورد انتشار رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی و ناراحتی بازیکنان تیمش توضیح داد: فردا بازی مهمی در پیش داریم. دوست دارم بیشتر راجع به بازی صحبت گردد. انتشار این ارقام قبل از دربی یک مقدار عجیب است و بوی شیطنت و خیانت می دهد. این همه وقت برای انتشار قراردادها داشتند. در همین حد می توانم صحبت کنم. کاری که انجام شد درست نبود. بازیکنان هم مسئله ای ندارند و آنقدر از نظر ذهنی قوی هستند که این مسائل تاثیری روی کارشان نخواهند داشت. آنها مسائل بیشتری را هم تجربه نموده اند ولی سربلند بیرون آمده اند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش در دو بازی گذشته نتوانسته فوتبال مالکانه را انجام بدهد، اظهار کرد: فوتبال مالکانه احتیاج به زمان دارد و حداقل باید مدتی فرصت داشته باشید و مسابقه ای نداشته باشید تا بازی تدارکاتی خوب و تمرین اختصاصی انجام بدهید. بعد از اینکه به پرسپولیس آمدم فقط دو هفته وقت داشتم و نمی توانستم روی فوتبال مالکانه اصرار داشته باشم چون زمان بر بود و بازیکنان شاید قابلیت الان خودشان را هم از دست می دادند. رفته رفته شرایط بهتر می گردد. چیزی که تیم ما نشان داده این است که دفاع تیمی خوبی دارد و در انتقال به حمله هم قوی است. بازی مالکانه زمان می برد و الان امکانش نیست.

گل محمدی در مورد تغییر پست مهدی ترابی و انتقال او به سمت راست که باعث کم شدن کیفیت این بازیکن شده است، گفت: در جریان بازی بازیکنان جابجا می شوند. مهدی نصف زمان بازی را برای خودش بازی می نماید. وحید امیری به سمت چپ آمده و دیدید که در بازی با تراکتور هم گل زد و هم پاس گل داد. فکر می کنم مهدی در سمت راست هم خیلی تاثیرگذار است. ضمن اینکه در جریان بازی جایشان را عوض می نمایند و خیلی از دقایق بازی مهدی جای خودش هم نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط آنتونی استوکس تاکید نمود: استوکس از نظر بدنی شرایط خوبی ندارد. فکر می کنم دو سه هفته زمان می برد آماده گردد ولی فردا او در لیست هست و اگر لازم شد از این مهاجم استفاده می کنیم.

گل محمدی درباره عملکرد اوساگونا یادآور شد: ما هنوز دو هفته بیشتر بازی ننموده ایم. در این دو هفته شرایط اوساگونا بد نبود بخصوص در بازی دوم. هرچه در شرایط مسابقه قرار بگیرند شرایط بهتر می گردد.

وی درباره مسائل اقتصادی پرسپولیس گفت: قول دادند مبلغ دریافتی را تا 50 درصد برسانند ولی فعلا که پیامکی نیامده است! (با خنده)

سرمربی پرسپولیس درباره کنترل دوپینگ در لیگ و بخصوص دربی یادآور شد: این مسئله باید آنالیز گردد و حساسیت وجود داشته باشد. مطمئنم این حساسیت هم وجود دارد. نمی دانم احتمالا برای این بازی مهم کارشناسان دوپینگ هم حضور خواهند داشت.

گل محمدی درباره راز پیروزی در دربی گفت: راز دربی این است که همه دوست دارند بازنده نباشند. همین باعث می گردد احتیاط چاشنی کارشان گردد. گل نخوردن یک چیز ذاتی است. در هر صورت دربی یک بازی ویژه است و بازیکنان باید تمرکز زیادی داشته باشند. نوع تمرکز بازیکنان و عملکردشان است که نتیجه دربی را تعیین می نماید. باتوجه به نشانه هایی که وجود دارد فکر می کنم فردا شاهد دربی خوبی باشیم. این قول را می دهیم که بازی زیبایی را از دو تیم ببینیم.

وی درباره مشکل بلیت فروشی بازی و احتمال پر نشدن استادیوم تاکید نمود: بازی رفت دو تیم را دیشب تماشا کردم. خالی بودن خیلی از جایگاه های استادیوم دردناک بود. نمی دانم چرا این رخ داده است. باید یک فکر اساسی برای این مسئله کرد. اتفاقا یک بازی قدیمی را هم تماشا می کردم آن بازی که 2 - یک بردیم و گلش را من زدم. در آن بازی بیش از 100 هزار طرفدار در استادیوم بود. حس و حال دربی های قدیمی را از بین برده اند. ضروری است روی این مسئله کار گردد. همه جای جهان دنبال پر شدن استادیوم هستند ولی اینجا برعکس است و دوست دارند استادیوم خالی باشد. باید این را کارشناسی نمایند. زیبایی فوتبال را دارند از فوتبال می گیرند. این فوتبال برای تماشاگران است و فقط انجام دادن مسابقه نیست. طرفدار باید بیاید و لذت ببرد. این درست نیست که مردم از دیدن دربی محروم شوند. باید فکر درستی گردد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا برای بازی فردا سورپرایزی دارد؟ ادامه داد فعلا که سورپرایزی ندارم.

گل محمدی درباره احتمال بازی کردن بشار رسن در دربی گفت: برای پاسخ به این سئوال باید منتظر بمانید.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر غیبت شیخ دیاباته در بازی فردا اظهار کرد: من زیاد درباره بازیکن صحبت نمی کنم. ما با استقلال بازی داریم؛ تیمی که شرایط خوبی دارد. از اینکه یکی از تیم های خوب لیگ استقلال است، شکی نیست ولی شرایط دربی متفاوت است. در چند سال اخیر استقلال نتوانسته در دربی پیروز گردد و از نظر روحی و روانی تحت فشار است. ما می توانیم از این موضوع بهره ببریم و با کوشش بیشتر بازی را ببریم. دوست دارم بازی خوب و جذابی از آب در بیاید. ان شاءالله که در نهایت برنده باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره طرفداران تیمش اعلام کرد: صحبت از بازی های گذشته وقت تلف کردن است. آنقدر بازی مهم پیش رو داریم که فقط از طرفداران می خواهم با حضور پرتعداد در استادیوم به تیمشان انرژی مثبت بدهند. مطمئنم فردا این اتفاق می افتد. اصلی ترین دلیل موفقیت چند سال اخیر حمایت طرفداران بوده است. این قول را می دهیم که با تمام وجود و با تمام مسائلی که وجود داشت، ذهنیتمان روی بازی فرد است. سعی می کنیم بازی خوبی انجام بدهیم تا راضی از استادیوم خارج شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 730

به "استقلال در دربی تحت فشار است، بازیکنانم برنده به جهان آمده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در دربی تحت فشار است، بازیکنانم برنده به جهان آمده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید