از دزدان دریایی کارائیب 6 چه می دانیم؟

به گزارش ایستگاه بازی، دزدان دریایی کارائیب 6 در حال ساخت است اما هواداران این مجموعه فیلم تا چه زمانی باید منتظر اکران بمانند و داستان چگونه ادامه خواهد یافت؟ نه تنها این قسمت در حال فراوری است، بلکه برنامه های ساخت یک فیلم اسپین آف با نقش اول زن هم اعلام شد.

از دزدان دریایی کارائیب 6 چه می دانیم؟

دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl)، موفقیت چشم گیر غیر منتظره ای به دست آورد. قبل از سال 2003 فیلم های با مضمون دزدان دریایی به اسم پروژه های از قبل شکست خورده گیشه دیده می شدند اما از آن موقع به بعد، مجموعه فیلم مجذوب نماینده دزدان دریایی کارائیب محبوبیت بین المللی گسترده خود را ثابت کرد و یک نامزدی اسکار را برای جانی دپ به خاطر بازی در نقش جک اسپارو به ارمغان آورد.

پس از اکران پنجمین قسمت از این مجموعه به نام مردگان حکایت نمی نمایند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) و کسب عایدی نزدیک به 800 میلیون دلاری در سراسر جهان، دیزنی خاطرنشان کرد که میخواهد برای یک قسمت دیگر در سال 2018 اقدام کند و استودیو برای عظیم تر شدن این سری در آینده ابراز تمایل نمود و بیان نمود که یک قسمت بازسازی شده با حضور مارگو رابی در نقش اصلی، در کنار بقیه قسمت ها ساخته خواهد شد. با این حال، پس از چندین سال، دزدان دریایی کارائیب 6 و قسمت بازسازی در مراحل اولیه فراوری و توسعه است.

دزدان دریایی کارائیب 6 در دیزنی در حال فراوری است

پس از انصراف رت ریز و پاول ورنیک از پروژه در سال 2019، دیزنی، کریگ مازین و تد الیوت را برای نوشتن فیلم نامه انتخاب کرد. در حالی که الیوت روی اولین فیلم دزدان دریایی کار می کرد، مازین، مینی سریال چرنوبیل را برای شبکه HBO نوشت. یواخیم رونینگ هم قرار است کارگردانی قسمت تازه را برعهده بگیرد.

در سال 2018، شان بیلی، رییس استودیوی والت دیزنی خاطرنشان کرد قصد متحول کردن این مجموعه فیلم را دارد و در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر گفت که می خواهد انرژی تازهی به فیلم ها اضافه کند. هنوز تعیین نیست که چه چیزی از خط داستانی گذشته مجموعه، در فیلم گنجانده می گردد.

تاریخ انتشار دزدان دریایی 6

تاریخ اکران تأیید شده ای برای قسمت ششم وجود ندارد. با این حال، فیلم های این مجموعه به طور معمول یا در جولای یا مه منتشر می شوند. سه قسمت آخر، سرانجام جهان، بر امواج ناشناخته و مردگان حکایت نمی نمایند، هر کدام در اواخر ماه مه سال اکرانشان بر گیشه تسلط داشتند و به نظر می رسد ششمین فیلم هم در همین حوالی اکران گردد تا این موفقیت را ادامه دهد. به استثنای صندوقچه مرد مرده و سرانجام جهان که در سال 2005 پشت سر هم فیلم برداری شدند، انتظار چهار تا پنج ساله برای فیلم های دزدان دریایی کارائیب یک امر عادی تلقی می گردد. بروکهایمر کارهای فیلم نامه را شروع نموده بود و اگر پاندمی کرونا برنامه های اکران را دچار اختلال نمی کرد، خیلی زودتر از این ها شاهد این فیلم در سینماها بودیم. به هر حال نمی توان به طور دقیق زمان اکران فیلم را تعیین کرد اما احتمالا در سال 2023 خواهد بود.

بازیگران دزدان دریایی کارائیب 6

انتخاب بازیگران برای این قسمت حدس شده و سؤال عظیم درباره نقش جانی دپ همچنان بی پاسخ است. لذت بردن از فیلم دزدان دریایی بدون جک اسپارو به همان مقدار که استودیوی مارول نقش تونی استارک را به شخص دیگری واگذار کند، غیرمحتمل است. با این حال، طی سال های اخیر، مجذوب نمایندهیت این مجموعه هم همراه با آوازه جانی دپ کاهش یافته است. رسوایی ها و شکست های تحاری و تبلیغاتی این سؤال را به وجود می آورد که آیا بازگشت وی به اسم جک اسپارو از لحاظ اقتصادی برای دیزنی سودمند خواهد بود یا خیر. در مصاحبه اخیر، بروکهایمر در ها را برای بازگشت این بازیگر باز گذاشت. شواهد نشان می دهد که حتی در صورت بازی در فیلم، کاپیتان جک اسپارو نقشی جزئی در این قسمت دارد.

کایا اسکودلاریو دیگر بازیگر فیلم هم خاطرنشان کرد که برای فیلم دیگری قرارداد بسته و با این حال علاقه مند به بازگشت به این مجموعه است. بیل نیگی هم ابراز تمایل نموده که یک بار دیگر در نقش شخصیت منفی دیوی جونز ظاهر گردد. لی آرنبرگ، بازیگر نقش پینتل هم در این قسمت حضور خواهد داشت اما ستاره هایی مانند کیرا نایتلی و اورلاندو بلوم پس از حضوری کم رنگ در آخرین قسمت ها، هنوز علاقه ای برای کار در پروژه تازه نشان نداده اند. اگرچه شایعه ها نشان دهنده علاقه دیزنی به بازگشت آن ها است.

جزئیات داستان دزدان دریایی کارائیب 6

سازندگان درباره جزئیات سکوت نموده اند اما شایعه ها حاکی از آن است که دیزنی خواستار یک داستان زن محور است و هواداران هم دوست دارند که از زمینه و داستان اصلی قبلی فیلم، برای ساخت الهام گرفته گردد. بازگشت شخصیت رد که از یک اسیر به ملکه دزدان دریایی بدل شد، اشاره ای به داستان اولیه مجموعه فیلم دارد و با استقبال روبرو خواهد شد.

جزئیات قسمت بازسازی دزدان دریایی کارائیب 6

مارگو رابی به همراه کریستینا هادسون که نوشتن فیلم نامه پرندگان شکاری را بر عهده داشت، در این قسمت هم دوباره همکاری می نمایند. هادسون روی پروژه بامبلبی هم کار نموده بود که باعث تقویت هر چه بیشتر سری فیلم تبدیل شوندگان شد. درباره این فیلم هم، هیچ جزئیاتی درباره داستان یا تاریخ اکران منتشر نشده و هواداران فعلا باید منتظر بمانند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1692

به "از دزدان دریایی کارائیب 6 چه می دانیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "از دزدان دریایی کارائیب 6 چه می دانیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دزدان دریایی کارائیب 6 چه می دانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید