آموزش 0 تا 100 چاپ دیجیتال کتاب

به گزارش ایستگاه بازی، خواندن کتاب در این روزها شاید نسبت به قبل بیشتر شده است ، ولی بهترین انتشارات نیز سعی می نمایند در ابتدای کار چاپ کتاب را در تیراژ کم تست نمایند و اگر با فروش خوبی همراه بود کتاب را در تیراژهای بالا بوسیله چاپ افست چاپ می نمایند. اصولا برای تیراژ های بالای کتاب از چاپ افست استفاده می نمایند. این چاپ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و زمان بیشتری برای چاپ و صحافی زمان می برد.

آموزش 0 تا 100 چاپ دیجیتال کتاب

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

چاپ دیجیتال کتاب چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

اغلب چاپ دیجیتال کتاب زمانی انجام می گردد که قرار است کتاب در تیراژ پایین چاپ گردد.

سرعت چاپ دیجیتال برای چاپ کتاب بسیار سریع است.

اغلب برای چاپ دیجیتال کتاب، برای تیراژهای بسیار کم، کتاب را میتوان یکروزه آماده کرد.

چاپ دیجیتال کتاب به انتشارات و نویسندگانی که دوست دارند کتاب خود را حداقل در یک نسخه هم که شده، چاپ نمایند بسیار مفید است.

کتاب وقتی در تیراژ کم فراوری می گردد، براحتی میتوان آن را مورد آنالیز قرار داد و در صورت رضایت در تیراژ های بالا آن را چاپ کرد.

در ادامه قرار است شما را با فرایند 0 تا 100 چاپ و فراوری کتاب بصورت چاپ دیجیتال آشنا کنیم.

همانطور که در ویدیو بالا دیدید؛ ابتدا کتاب بوسیله طراح، گرافیست و یا بخش فرم بندی، در نرم افزارهایی مثل ایندیزاین چیدمان و فرم بندی می شوند، سپس بوسیله دستگاه های چاپ دیجیتال، عملیات چاپ آن انجام میگردد.

سپس برای صفحات داخلی و روی جلد در صورت لزوم عملیات سلفون کشی انجام میگردد و در آخر کتاب صحافی شده و به بازار روانه می گردد.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1476

به "آموزش 0 تا 100 چاپ دیجیتال کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش 0 تا 100 چاپ دیجیتال کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید