آمادگی وزارت بهداشت روسیه برای همکاری با ایران در مقابله با کرونا

به گزارش ایستگاه بازی، معاون وزیر بهداشت روسیه کادر پزشکی ایران را قهرمانان ملی خواند و بر آمادگی این وزارتخانه برای همکاری با ایران در مقابله با کرونا تأکید کرد.

آمادگی وزارت بهداشت روسیه برای همکاری با ایران در مقابله با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه امروز دوشنبه چهارم فروردین 99 به وسیله ویدئو کنفرانس با ولادیمیر اویبا معاون وزیر بهداشت روسیه مصاحبه کرد.

وی در این مصاحبه با اشاره به جدی بودن تهدید ویروس کرونا در سطح بین المللی مهار و نابودی آن را مستلزم همکاری تمامی کشورها خواند.

سفیر ایران همچنین ضمن تشریح اقدامات به عمل آمده از سوی جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و تایید آن از سوی سازمان جهانی بهداشت بر تداوم ارسال یاری های بشردوستانه از سوی کشورهای دوست به ویژه فدراسیون روسیه به منظور غلبه بر گسترش این بیماری تأکید کرد.

معاون وزیر بهداشت روسیه نیز از کادر پزشکی ایران به عنوان قهرمانان ملی نام برد و اقدامات به عمل آمده از سوی جمهوری اسلامی ایران را ارج نهاد.

وی در این مصاحبه بر آمادگی وزارت بهداشت روسیه برای هرگونه همکاری تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 854

به "آمادگی وزارت بهداشت روسیه برای همکاری با ایران در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی وزارت بهداشت روسیه برای همکاری با ایران در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید