شروع عملیات بازسازی استادیوم عضدی رشت

به گزارش ایستگاه بازی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از شروع فاز نخست عملیات بازسازی استادیوم شهید عضدی رشت اطلاع داد.

شروع عملیات بازسازی استادیوم عضدی رشت

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مریم بخشی گفت: قرار است فاز نخست بازسازی استادیوم عضدی، طی یک سال به اتمام برسد و استادیوم مورد بهره برداری قرار گیرد. برای فاز اول بازسازی استادیوم اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال اختصاص یافته که امید است برنامه بازسازی طبق زمان بندی و پیش بینی های اجرا شده به انجام برسد.

وی با اشاره به مراحل بازسازی فاز اول ادامه داد: این پروژه در راستای به روز کردن این استادیوم و انطباق آن با استانداردهای بین المللی فوتبال اجرا می گردد تا این استادیوم قدیمی رشت و استان گیلان به صورت مدرن بازسازی گردد.

بخشی بیان نمود: گرچه زمانبندی اجرای این پروژه به مدت یک سال تنظیم شده، اما طبق نظر پیمانکار اگر شرایط جوی مساعد باشد و نیز مشکلاتی در مورد تامین منابع اقتصادی به وجود نیاید، این پروژه طی 6 ماه نیز به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان بیان نمود: به هر حال تمام سعی و هدف ما این است که دو استادیوم شهید عضدی رشت و تختی بندرانزلی به سرعت بازسازی شوند و با استانداردهای موردنظر به بهره برداری برسند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1044

به "شروع عملیات بازسازی استادیوم عضدی رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات بازسازی استادیوم عضدی رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید