7 بازی که سگ تان عاشق شان می گردد!

به گزارش ایستگاه بازی، پیدا کردن بازی برای سرگرم کردن سگ تان آنقدر هم سخت نیست. این بازی های آسان، سگ تان را دیوانه می نمایند!

7 بازی که سگ تان عاشق شان می گردد!

1- زمین بازی درون خانه

خوب است که بتوانید برای سگ تان یک زمین بازی خریداری کنید، اما همه پول و جای گذاشتن آن را ندارند. اما خب این به آن معنی نیست که انتخاب دیگری ندارید. می توانید از اشیایی که هر روز می بینید، زمین بازی هیجان انگیزی درست کنید. اشیایی مانند یک بالش، پتو یا هر چیز دیگری می توانند به اسباب بازی تبدیل شوند. اسباب بازی هایی که سگ تان حتی بیشتر از یک اسباب بازی گران به آن علاقه نشان دهد. اتاق نشیمن (یا هر اتاق دیگری از خانه) را خالی کنید تا سگ تان در هنگام بازی و پرش به خودش یا اشیای با ارزش صدمه نزند.

قرار است سگ تان را چند بار از میان این زمین بازی عبور دهید!

برای ساخت این زمین بازی به چه وسایلی احتیاج داریم؟

- پتوی قدیمی، هوله و بالش برای پریدن سگ از روی آنها

- حلقه پلاستیکی ورزشی برای اینکه سگ از میان آن بپرد

- یک جعبه مقوایی بزرگ با کف باز که سگ از میان آن می خزد و حرکت می نماید

- سبد و مقداری عروسک

- جایگاه، برای اینکه سگ تان رویش بپرد

- یک توپ

به این ترتیب می توانید یک زمین بازی با مانع مهیج برای سگ تان بسازید!

2- فنجان های جادویی

برای این بازی به مکانی باز با کفی از جنس چوب (یا هر ماده سخت دیگری) احتیاج دارید. زمانی که می خواهید بازی را شروع کنید سگ را مجبور به نشستن یا دراز کشیدن در جلوی خود کنید. سه فنجان بزرگ و یک توپ تنیس تهیه کنید. توپ تنیس را در زیر یکی از فنجان ها قرار دهید و سپس فنجان ها را در جلوی چشم قهرمان کوچک جا به جا کنید. این حرکت را آرام انجام دهید تا سگ تان خیلی گیج نگردد. سپس از سگ بخواهید توپ را پیدا کند. ممکن است چند دفعه اول بازی مجبور شوید خودتان جای توپ را به سگ بگویید تا روش بازی دستش آید. زمانی که سگ توپ را پیدا کرد، به او جایزه دهید.

3- قایم موشک

قایم موشک، بازی عالی برای تمام خانواده و بعلاوه سگ تان است! تمام چیزی که احتیاج دارید اسباب بازی یا غذای مورد علاقه او است. برای انجام این بازی از سگ تان بخواهید در اتاقی بماند، در حالی که شما در اتاق دیگری قایم شده اید. هنگامی که خوب خود را مخفی کردید او را صدا بزنید و اگر توانست شما را پیدا کند به او جایزه بدهید.

4- شکار اسباب بازی

برای این بازی اسباب بازی یا خوراکی مورد علاقه سگ تان را درون اسباب بازی دیگر یا جعبه ای مخفی کنید. سپس این جعبه را طوری که سگ تان نبیند در یکی از اتاق های خانه پنهان کنید. بعد سگ را به آن اتاق آورده و از او بخواهید آن را پیدا کند.

5- گرد نشین!

این هم یک بازی هیجان انگیز دیگر برای تمام اعضای خانواده. برای انجام این بازی باید هر یک از اعضای خانواده مشتش را پر از خوراکی مورد علاقه سگ تان کند. سپس هر کس در گوشه ای از اتاق نشیمن بنشیند تا دایره ای دور اتاق تشکیل گردد. حالا هر کس به نوبت سگ را صدا بزند و اگر سگ به طرف او رفت، به سگ به عنوان جایزه خوراکی بدهد. وقتی سگ تان در این بازی استاد شد، این بازی را در بیرون از خانه انجام دهید تا سگ بتواند مسافت بیشتری را بدود.

6- دویدن از راه پله

برای انجام این بازی به پلکان عمودی و یک توپ احتیاج دارید. در شروع در پایین پله بنشینید و سگ تان را صدا زده و به او بگویید در همین محل بایستد، سپس توپ را به بالای پلکان پرت کنید. حالا به او فرمان برو بدهید و اجازه دهید تا جایی که می تواند به سرعت از پله ها بالا رفته و دنبال توپ برود. در هنگام پایین آمدن او را آرام کنید تا صدمه نبیند. این بازی راهی عالی برای انرژی سوزی سگ تان است اما تنها می توانید آن را با سگ هایی که بیشتر از 1 سال سن دارند انجام دهید.

7- بازی تمیز کاری

وقتی سگ تان در تمیز کردن خانه به شما یاری کند، این کار دلچسب تر خواهد شد! برای این بازی باید ابتدا به سگ تان فرمان بندازش دور را یاد دهید. به سگ تان یاد دهید یک اسباب بازی را بردارد، آن را حمل کند و در آخر آن را در سبد بیاندازد. برای شروع بازی تعداد زیادی عروسک را در فضایی کوچک پخش کنید. سپس به یکی از اسباب بازی ها اشاره کنید و بگویید بندازش دور. این بازی را تا جایی ادامه دهید که سگ تان تمام اسباب بازی ها را در سبد بیاندازد. در طول بازی هر وقت سگ کارش را درست انجام داد به او جایزه دهید. برای سخت تر کردن بازی اسباب بازی ها را در فاصله دورتری قرار دهید و حتی آنها را مخفی کنید. وقتی سگ تان در این بازی ماهر شد می توانید شاد باشید چرا که از این به بعد یک دستیار برای تمیز کردن خانه دارید!

منبع: فوت و فن / bhg.com
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2061

به "7 بازی که سگ تان عاشق شان می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 بازی که سگ تان عاشق شان می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید