24درصد از طرح های سرمایه گذاری هرمزگان در حوزه گردشگری است

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان رو به رونق است و ورود سرمایه گذاران جدید، زمینه رونق مالی و گردشگری استان را بیشتر فراهم می نماید.

24درصد از طرح های سرمایه گذاری هرمزگان در حوزه گردشگری است

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند روز سه شنبه 17 خرداد با بیان این مطلب گفت: طی سال گذشته به منظور حمایت از سرمایه گذاران و توسعه زیرساخت های گردشگری استان، 163 موافقت اصولی صادر شده است که این تعداد 24 درصد کل سرمایه گذاری های استان را در برمی گیرد.

او با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری از طرح های گردشگری استان 40هزار و 741 میلیارد ریال است، اضافه کرد: این طرح ها شامل 66 مجتمع گردشگری، 35 سفره خانه سنتی، 20 اقامتگاه بوم گردی،13 مرکز گردشگری ساحلی و دریایی، 12 واحد تفریحی سرگرمی گردشگری، 9 هتل، دو هتل آپارتمان، دو مرکز آب درمانی، دو مرکز اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، یک مهمانپذیر و یک واحد پذیرایی و انواع غذاخوری های منفرد بین راهی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان ادامه داد: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان رو به رونق است و ورود سرمایه گذاران جدید، زمینه رونق مالی و گردشگری استان را بیشتر فراهم می نماید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 999

به "24درصد از طرح های سرمایه گذاری هرمزگان در حوزه گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24درصد از طرح های سرمایه گذاری هرمزگان در حوزه گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید