کشتی سانی جهت انتقال مسافران ایرانی از شارجه در بندر شهید باهنر پهلو گرفت

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: جهت حفظ سلامت در برابر ویروس کرونا 589 مسافر ایرانی حاضردر کشور امارات متحده توسط کشتی سانی وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شدند.

کشتی سانی جهت انتقال مسافران ایرانی از شارجه در بندر شهید باهنر پهلو گرفت

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر یک ماهه به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اله مراد عفیفی پور در حاشیه پهلوگیری این کشتی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت حفظ سلامت مسافران افزود: کنترل های پزشکی لازم در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای مسافران کشتی سانی اجرا شده است.

وی اظهار کرد: با وجود محدودیت هایی که در پروازهای ایران و امارات ایجاد شده بود، با رایزنی ها و پیگیری هایی مکرر از سوی مدیریت استان هرمزگان این سفر انجام پذیرفت و کشتی سانی در بندر شارجه کشور امارات، پهلوگیری کند.

عفیفی پور گفت: کشتی سانی با ظرفیت 790 نفر مسافر و خدمه جهت انتقال مسافران ایرانی به بندر شارجه پنجشنبه هشتم اسفندماه از بندر شهید باهنر بندرعباس اعزام شد.

وی افزود: این کشتی روز آدینه از بندر شارجه حرکت و صبح امروز شنبه دهم اسفندماه مسافران ایرانی را جهت جابجا کردن از امارات به مقصد کشورمان در بندر شهید باهنر پهلو گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه درلنگرگاه بندرعباس کشتی کنترل های ایمنی و تب سنجی توسط مرکز بهداشت استان اجرا شده است گفت: تمامی مراحل پایش و کنترل و تمهیدات لازم جهت سلامتی مسافران ایرانی در حین سفر اجرا شده است.

عفیفی پور در سرانجام با تقدیر از کوشش های استاندار هرمزگان، نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و مدیریت بندرشهید باهنر در رخ دادن این اتفاق، گفت: کشتی سانی یک از مدرنترین کشتی های است که ظرفیت 790 نفر مسافر را دارد که دارای 170 متر طول و مجهز به کابین و تخت استراحت جهت رفاه حال مسافران است.

همچنین مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: پیرو اقداماتی که در ممنوعیت سفرهای خارجی در کشور امارات متحده عربی رخ داد با رایزنی و پیگیری از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، استانداری هرمزگان و نمایدگی وزارت امورخارجه در استان هرمزگان صضورت گرفت پیروز شدیم با برقراری ارتباطی که از گذشته بین بنادر شهیدباهنر و شارجی برقرار بود از این ظرفیت برای بازگشت ایرانیان به کشور بهره ببریم.

حمیدرضا محمدحسینی با بیان اینکه 589 مسافر امروز به وسیله کشتی سانی وارد بندرشهیدباهنر شدند، توضیح داد: با اقدامات قبلی گه اجرا شده بود، ضرورت های ایمنی و بهداشتی نیز مسافرین از شناور تخلیه شدند.

وی افزود: البته با توجه به اهمیت حفظ سلامت هموطنان، کنترل های پزشکی لازم در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای مسافران این کشتی انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 718

به "کشتی سانی جهت انتقال مسافران ایرانی از شارجه در بندر شهید باهنر پهلو گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی سانی جهت انتقال مسافران ایرانی از شارجه در بندر شهید باهنر پهلو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید