پلمپ 4 دفتر خدمات مسافرتی متخلف در همدان

به گزارش ایستگاه بازی، معاونت گردشگری همدان از پلمپ چهار دفتر خدمات مسافرتی در این استان اطلاع داد.

پلمپ 4 دفتر خدمات مسافرتی متخلف در همدان

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی خاکسار با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی متخلف، در چهار ماه گذشته چهار واحد متخلف خدمات مسافرتی، با همکاری دایره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمپ شد.

خاکسار گفت: این واحدها به دلیل اجاره کانتر، امضای قرارداد یک طرفه، فعالیت خارج از مفاد قرارداد، استفاده نکردن از راهنمای دارای کارت، اجازه امضا به مسئول کانتر و دریافت مبلغ مازاد از تیپ خدمات ابتدا تذکر و مهلت برطرف مشکل و در نهایت پلمپ شدند.

او با اشاره به ضوابط برگزاری تورهای مجاز گردشگری نیز گفت: براساس آیین نامه بند ب نظارت بر تاسیسات گردشگری تنها واحدهای دارای مجوز رسمی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجاز به برگزاری تورهای سیاحتی و جهانگردی با رعایت ضوابط و مقررات مصوب هستند و فعالیت سایر واحدهای خارج از این چارچوب غیرمجاز بوده و نسبت به جمع آوری و پلمپ آنها اقدامات قانونی لازم انجام می گردد.

خاکسار خاطر نشان کرد: شهروندان باید از خرید هرگونه خدمات مسافرتی از واحدهای بدون مجوز خودداری نمایند، زیرا نبود مسئولیت پذیری و آگاهی مجریان تورهای غیرمجاز از استانداردهای مصوب تورهای گردشگری منجر به وقوع حوادث ناگوار و مسائل جبران ناپذیر برای مسافران این تورها خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 617

به "پلمپ 4 دفتر خدمات مسافرتی متخلف در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمپ 4 دفتر خدمات مسافرتی متخلف در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید