ولوو در مسیر پیشرفت واقع شده است

به گزارش ایستگاه بازی، سوئدی ها بر روی فناوری خودران و استفاده از پیشرانه های پاک تمرکز نموده اند. حال سوالی که پیش می آید این است که با فراگیر شدن اتومبیل های خودران و بهره گیری از سیستم های پیشرفته، چه بر سر معروفیت ولوو خواهد آمد؟

ولوو در مسیر پیشرفت واقع شده است

به گفته مقامات این خودروساز با سابقه، در این صورت باز هم ایمنی یکی از ویژگی های کلیدی محصولات ولوو خواهد بود. خانم مالین اکهلم (Malin Ekholm) مدیر بخش ایمنی خودروهای ولوو در این باره گفته:

ما بر این اصل تمرکز نموده ایم که شما به عنوان راننده بدانید وظیفه راهنمایی خودرو با شماست. با حمایت های بیش از حد به وسیله سیستم های کمکی ما نمی خواهیم راننده را با تردید روبرو کنیم که چه کسی نقش اصلی کنترل وسیله نقلیه را دارد.

به گفته خانم اکهلم با ظهور تکنولوژی های تازه، استراتژی ولوو تغییر پیدا نموده و این شرکت به جای حفاظت از سرنشینان در تصادفات اتفاق افتاده، بر روی پیشگیری از سوانح و حوادث تمرکز خواهد نمود.

برای این کار ولوو بودجه بخش تحقیق و توسعه در زمینه فناوری خودران را افزایش داده و همکاری هایی را با بعضی از شرکت های تکنولوژی ساکن سیلیکون ولی شروع نموده است. بعلاوه مهندسین این کمپانی به فکر ارتقای قابلیت های مربوط به سیستم های ایمنی افتاده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2125

به "ولوو در مسیر پیشرفت واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولوو در مسیر پیشرفت واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید