نوجوانان در بورنابی، مربیان در تهران، ویزا پولادگر صادر نشد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، یازدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان دنیا با حضور 800 تکواندوکار از 110 کشور دنیا امشب چهارشنبه در حالی شروع خواهد شد که سفارت کانادا در ترکیه برای هفت عضو تیم اعزامی کشورمان تا کنون ویزا صادر نکرده است.

نوجوانان در بورنابی، مربیان در تهران، ویزا پولادگر صادر نشد

وحید عبداللهی سرمربی تیم ملی نوجوانان ، محمد رضا زوار مدیر فنی تیم ملی و آقاجانلو پزشک تیم ویزا دریافت نکرده اند. در غیاب عبداللهی، غلامزاده و حاجی پور وظیفه راهنمایی ملی پوشان را برعهده خواهند داشت.

همچنین سید محمد پولادگر رئیس فدراسبون تکواندو که باید در کنگره سالیانه فدراسبون جهانی شرکت می کرد به دلیل صادر نشدن ویزا از سفر به کانادا بازماند.

اما در روز نخست این رقابتهای تکواندوکاران اوزان 45- و 48- کیلوگرم در گروه پسران و اوزان 42- و 44- کیلوگرم در گروه دختران به دیدار رقبای خود می روند.امیر ولی پور تکواندوکار وزن 45- کیلوگرم کشورمان پس از یکدور استراحت باید با برنده دیدار دو نماینده اکراین و اردن مبارزه کند، در وزن 48- کیلوگرم حمیدرضا هادیان نیز به مصاف سعید محمد از امارات می رود.

مبینا نژاد کته سری در وزن 42- کیلوگرم در اولین مبارزه اش به دیدار آندره گارسیا از مکزیک می رود و در وزن 44- کیلوگرم نیز سیده کوثر حسینی در مبارزه نخست پاناگویتا از قبرس را پیش رو دارد.

این دوره از مسابقات 5 روز به طول خواهد انجامید و هر روز دو نماینده در بخش پسران و دو نماینده در بخش دختران از تیم اعزامی کشورمان به دیدار رقبای خود می روند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 480

به "نوجوانان در بورنابی، مربیان در تهران، ویزا پولادگر صادر نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوانان در بورنابی، مربیان در تهران، ویزا پولادگر صادر نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید