مقاله: 32 مدل جدید و شیک سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل [در سال جدید]

به گزارش ایستگاه بازی، همانطور که گفتیم سنگ آنتیک از قرار دادن قطعات شکسته سنگ و خرده سنگ ها کنار هم و چسباندن آنها با چسب هایی رزینی فراوری می شوند. سنگ آنتیک به گونه ای از ترکیب ضایعات و باطله سنگ های زیبا و تزیینی تراورتن بوجود می آید که مقاومت و دوام بالایی دارند و در نمای خارجی خانه اغلب مورد استفاده قرار می گیرند. باطله و ضایعه بودن این سنگ ها به هیچ عنوان به معنای کیفیت پایین و نامناسب این سنگ ها نیست بلکه عکس این مطلب درست است، سنگ های آنتیک از کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند که آنها را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی می نماید که علاقه زیادی به طبیعت دارند و خواستار آوردن طبیعت خارج از خانه به محیط مسکونی خود دارند.

مقاله: 32 مدل جدید و شیک سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل [در سال جدید]

این سنگ هارا میتوانید در جاهای مخصوص بهره ببرید که باعث زیبایی دکوراسیون داخلی خانه شما گردد. برای مثال میتوانید این سنگ هارا در دیوار پذیرایی,نمای ساختما,محیط دفتر کار و دیوار بین کابینت،وهمچنین میتوانید در واحد های تجاری نیز از سنگ های آنتیک بهره ببرید.اگر بخواهید میتوانید از این سنگ ها در بالای شومینه نیز بهره ببرید چون سنگ آنتیک قابلیت تحمل گرمای بسیار زیادی را دارد. و میتوانید در فضاهای مرطوب وخیس نیز بهره ببرید.

خود سنگ تراورتن زیبایی طبیعی زیادی در بافت خود دارد اما داشتن سختی کم، استحکام و شکل پذیری بالا باعث بوجود آمدن قابلیت برش و ساب در آنها شده که رجحان واضحی از لحاظ هزینه تمام شده نسبت به دیگر سنگ های سخت از قبیل گرانیت و کوارتز دارد. البته از سنگ های دیگر از قبیل آهک، دولومیت و مرمر هم در سنگ های آنتیک استفاده می گردد که زیبایی های مخصوص به خود را دارند.

سنگ آنتیک دارای تنوع در رنگ و مدل بوده و میتوانید این سنگ هارا به چینش های مختلفی به دلخواه روی دیوار نصب کنید.این سنگ ها نمای متنفاوتی دارند که میتوانید با توجه به احتیاج خود آن را انتخاب کنید.

منبع مقاله: 32 مدل جدید و شیک سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل [در سال جدید]

انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1852

به "مقاله: 32 مدل جدید و شیک سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل [در سال جدید]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 32 مدل جدید و شیک سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل [در سال جدید]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید