مقاله: سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ (آلمان)

به گزارش ایستگاه بازی، دنیاهای کوچک سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ همین حالا تقریبا تمامی فضای ساختمانی که در آن قرار دارند را پر کرده اند. بخش ونیز ایتالیا در سال 2017 تکمیل شد. ساخت بخش موناکو با یک پیست مسابقات فرمول وان با عملکرد کامل در سال 2018 به اتمام رسید. اگر همه چیز طبق نقشه ها پیش برود یک فضای 3000 متر مربعی در طرف دیگر کانال به موزه مینیاتور واندرلند اضافه خواهد شد. این ساختمان ها قرار است به وسیله یک پل به همدیگر متصل شوند؛ کار ساخت و ساز دنیاهای مینیاتوری جدید در آن بخش ادامه خواهد داشت. برنامه ریزی شده که بخش بریتانیا در سال های 2021 و 2022 بازگشایی شود، در نتیجه هر زمانی به تور آلمان بروید با جاذبه های جدید در این موزه بی نظیر روبه رو خواهید بود.

مقاله: سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ (آلمان)

بخش ایتالیا بخشی است که به تازگی و در سال 2016 به مجموعه موزه سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ اضافه شده است. تا این لحظه این بخش باشکوه ترین و پر جزئیات ترین بخش ساخته شده در مینیاتور واندرلند است. به خاطر جزئیات خیره کننده، بخش ایتالیا به بخشی فوق العاده محبوب در میان مسافران تور آلمان تبدیل شده است. قسمت های مختلف این بخش شامل رم، توسکانی، چینکوتره، تیرول جنوبی، ساحل آمالفی و پمپی هستند. بخش شهر باستانی پمپی با وجود آتشفشان وسوویوس که هر شب فوران می کند تکمیل می شوند. کلیسای سنت پیتر واتیکان خودش به تنهایی از 22 هزار تکه تشکیل شده و ساخته شدنش حدود 2 سال زمان برده است.

مدل ها و ماکت های سرزمین عجایب مینیاتوری شاید کوچک باشند اما وقتی نوبت به آمار و ارقام برسد می بینید که با دنیایی فوق العاده بزرگ روبه رو هستید. 9 بخش مختلف مینیاتور واندرلند نتیجه 760 هزار ساعت کار ساخت و ساز و 16 میلیون یورو سرمایه گذاری هستند. مجموع طول مسیرهای راه آهن 15400 متر است. در مجموعه سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ 1040 قطار و بیشتر از 10 هزار واگن وجود دارد. در اینجا همچنین رقم باورنکردنی 34 هزار ساختمان و پل و بیشتر از 9 هزار اتومبیل و 55 هواپیما وجود دارد. به علاوه بیشتر از 260 هزار آدمک، ساکنان این دنیاهای مینیاتوری هستند.

منبع مقاله: سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ (آلمان)

انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1813

به "مقاله: سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ (آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ (آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید