معرفی بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران

به گزارش ایستگاه بازی، با توجه به این که امروزه کاشت مو یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی به شمار می رود و افراد زیادی به فکر انجام این تکنیک هستند بر آن شدیم تا با بررسی دقیق این روش در کشور ، بهترین کلینیک زیبایی را در زمینه کاشت مو و ابرو و همچنین کاشت مژه به افرادی که قصد انجام این کار را دارند معرفی نماییم.

معرفی بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران

کاشت مو چیست؟

یکی از روش های زیبایی که به واسطه انجام آن افرادی که موهای سر خود را از دست داده اند می توانند مجددا موهای طبیعی خود را باز گردانند و چهره و موهای زیبا و شاداب خود را بازگردانند کاشت مو می باشد. با استفاده از این تکنیک که دارای روش های گوناگونی می باشد موی طبیعی فرد از خود فرد برداشت شده و در قسمت هایی که دچار ریزش شده است کاشته می شود.

این تکنیک باعث می شود که مو حالت طبیعی خود را حفظ کرده و هیچ کس عمل کاشت مو را در شما احساس نکند. اما کاشت مو همانند بسیاری دیگر از روش ها تکنیک های متنوعی دارد که به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی بسیار دقیق تر و کامل تر شده است.

همانند فرایند کاشت مو نیز می توان برای افرادی که موی ابروی آن ها کم پشت و دچار ریزش شدید می باشد کاشت ابرو را انجام داد.با استفاده از این روش دیگر نیاز به تتو (تاتو) کردن ابرو و یا سایر روش ها نمی باشد و موی طبیعی به صورت دائمی در قسمت های مورد نظر کاشت.

روش های مختلف کاشت مو

با توجه به تحقیقات اجرا شده کاشت مو سال هاست که مورد انجام قرار می گیرد. در گذشته تکنیک هایی مانند کاشت مو به روش FUT انجام می گرفت که با استفاده از این روش برشی نازک از پشت سر به صورت نواری از پوست برداشت و سپس پزشک فولیکول های مو را از آن جدا و با ایجاد سوراخ های بسیار ریز در قسمت های منتخب می کارد. همچنین ناحیه برداشت پوست را بخیه می کنند .

این روش بدلیل تهاجمی بودن و ایجاد جای بخیه ، دوران نقاهت طولانی مدت و درد و خونریزی امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما امروزه روش های جایگزین متنوعی از جمله کاشت مو به روش SUT به وجود آمده است که فرایند کاشت مو را علاوه بر بالا بردن دقت ، سرعت کار را نیز افزایش می دهد. علاوه بر این انجام کاشت مو با استفاده از این روش بدون هرگونه درد و خونریزی و یا بیهوشی انجام می شود.

در کاشت مو به روش SUT برداشت مو با استفاده از دستگاه اتوماتیک انجام می شود و در محل تعیین شده توسط پزشک با ایجاد یک سوراخ بسیار ریز کاشته می شود.

از دیگر روش های کاشت مو می توان به کاشت مو به روش FIT ، کاشت مو به روش FUE ، کاشت مو به روش BHT و… اشاره کرد. همچنین از تکنیک های کاشت SUT و کاشت FUE نیز می توان برای کاشت ابرو و یا کاشت مژه استفاده نمود که بهترین را برای انجام این کار می باشد.

کاشت مو

ویژگی کلینیک های مو

هر کلینیک زیبایی با توجه به خصوصیات و خدماتی که ارائه می دهد می بایست ویژگی های خاص خود را داشته باشد. با توجه به بررسی هایی که انجام داده ایم مهم ترین ویژگی های یک کلینیک موی ایده آل را در این قسمت بیان می کنیم:

مجوز رسمی از وزارت بهداشت:

  • اولین و مهم ترین ویژگی هر کلینیک مو و زیبایی برخورداری از مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد. کلینیکی که از وزارت بهداشت مجوز دریافت می نماید می بایست برخی از ضوابط و قوانین را به صورت دائمی در کلینیک خود به اجرا در آورد که سبب حمایت از بیماران می شود.
  • یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه کلینیک کاشت مو مجوز و مدرک تحصیلی کادر درمانی می باشد که می بایست به صورت شفاف این کار انجام گیرد.پزشکان و کادر درمانی می بایست در زمینه کاشت مو تخصص کافی را داشته باشند.
  • استاندارد های لازم جهت اخذ مجوز برای احداث کلینیک که توسط وزارت بهداشت صادر می شود از دیگر ویژگی های مهم کلینیک های زیبایی می باشد.
  • برخورداری کلینیک از بهترین و مدرن ترین تجهیزات پزشکی دنیا یکی از ویژگی های متمایز کلینیک های کاشت مو می باشد.
  • ارائه مشاوره و انجام خدمات حضوری و تلفنی در زمینه آموزشی و کسب اطلاعات درباره روش های مختلف کاشت مو و سلامت مو
  • ارائه انواع خدمات درمانی در زمینه کاشت مو و بهره گیری از دانش روز دنیا . به طور مثال روش های مختلف پیوند مو مانند کاشت مو به روش SUT و یا سایر روش های نوین همچون مزوتراپی مو در کلینیک انجام گیرد.
  • برخورد پرسنل بخش اداری با توجه به ضوابط و رفتار مناسب با بیماران و انجام خدماتی مانند نوبت دهی و … به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

بهترین کلینیک زیبایی تهران

با توجه به تحقیقات میدانی که ما از کلینیک های زیبایی و کاشت مو در سطح شهر تهران به عمل آوردیم و بر اساس ویژگی های مورد نظر یک کلینیک ایده آل ، کلینیک زیبایی رنسانس یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه کاشت مو و سایر خدمات زیبایی می باشد. کلینیک رنسانس با بهره گیری از کادر درمانی مجرب و متخصص در زمینه پوست و زیبایی و همچنین بهره مندی از مجهز ترین امکانات روز دنیا در زمینه کاشت مو و خدمات زیبایی می تواند تمامی نیاز های مشتریان را در این زمینه برطرف نماید. همچنین این کلینیک نیاز مشتریان را در ارتباط با مشاوره تلفنی و حضوری در زمینه های زیبایی را می تواند به طور کامل برطرف نماید.

با توجه به ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی در تهران ، کلینیک زیبایی رنسانس می تواند بهترین گزینه برای انجام این دسته از خدمات برای شما عزیزان باشد. چنانچه قصد انجام مشاوره تلفنی و یا آشنایی بیشتر با این مجموعه را داشته باشید می توانید با شماره تماس ذیل تماس حاصل نمایید و یا با مراجعه به وبسایت کلینیک زیبایی رنسانس با خدمات این کلینیک بیشتر آشنا شوید.

شماره تماس: 021-88909050 ، 021-88943653

آدرس وبسایت : www.hrthair.ir

منبع: هفت گنج
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1159

به "معرفی بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید