مستند بین المللی بلادشاپور از شبکه های تلویزیونی پخش می گردد

به گزارش ایستگاه بازی، کارگردان مستند شهر تاریخی بلاد شاپور در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مستند بین المللی بلاد شاپور دهدشت با هدف جذب گردشگران داخلی و خارجی پاییز سال جاری روی آنتن تلویزیون می رود.

مستند بین المللی بلادشاپور از شبکه های تلویزیونی پخش می گردد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کهگیلویه و بویراحمد، امید عبدالهی ظهر روز یکشنبه 29 تیرماه اظهارکرد: مستند بینالمللی بلاد شاپور به سه زبان فارسی، انگلیسی و آلمانی تهیه و تدوین شده است و در پاییز 1399 به روی آنتن شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی خواهد رفت.

او اضافه کرد: مستند 55 دقیقه ای بلادشاپور با سفر به مناطق مختلف و کمتر شناخته شده استان کهگیلویه و بویراحمد، ظرفیت های گردشگری توریسم تاریخی و طبیعی این استان را به تصویر می کشد.

این مستند ساز بیان نمود: در این مستند مرزهای باستانی شهر عظیم بلادشاپور در قرن پنجم میلادی و عصر قباد اول ساسانی با جلوه ای کم نظیر از میراثهای تاریخی و طبیعی این سرزمین باستانی به مخاطب معرفی می گردد.

او اضافه کرد: این مستند در طول 9 ماه، در استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس تصویربرداری شده است.

این فیلم مستند در دو نسخه تلویزیونی و جشنواره ای فراوری شده که نسخه تلویزیونی در سال 1399 و نسخه جشنواره ای آن در جشنواره های حقیقت 1400 و بین المللی فجر 1400 حاضر می شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1078

به "مستند بین المللی بلادشاپور از شبکه های تلویزیونی پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستند بین المللی بلادشاپور از شبکه های تلویزیونی پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید