مدل های پایه آیفون XI به حافظه 128 گیگابایتی مجهز می شوند

به گزارش ایستگاه بازی، امروزه بسیاری از پرچمداران اندرویدی، در مدل های پایه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می شود. در این بین، پرچمداران کنونی اپل یعنی دو گوشی آیفون XS و XS Max، حتی مدلی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی ندارند و به جای آن، نسخه پایه 64 گیگابایتی و سپس نسخه بعدی 256 گیگابایتی است. اما به نظر می رسد این شرایط در عرضه آیفون های امسال تغییر خواهد کرد و تمامی مدل های آیفون XI با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می شوند.

مدل های پایه آیفون XI به حافظه 128 گیگابایتی مجهز می شوند

منظورمان از تمامی مدل های آیفون XI این است که هم آیفون XI، هم آیفون XI مکس و هم گوشی که جایگزین آیفون XR می شود، در نسخه پایه، حافظه 128 گیگابایتی دارند. دو برابر شدن حافظه داخلی نسخه پایه، احتمالا به فروش بیشتر آن خواهد انجامید و افراد بیشتری سراغ این مدل می روند به جای مدل های گران تر که حافظه داخلی بیشتری دارند.

آیفون 2019 که در حال حاضر با نام آیفون XI شناخته می شود و انتظار داریم آیفون 11 تلفظ شود، قرار است دارای سه دوربین باشد و این دوربین ها در یک محفظه مربعی شکل در بخش پشتی گوشی قرار می گیرند. این اولین بار است که شاهد چنین تغییر بزرگی در بخش پشتی آیفون هستیم و عکس های زیر نیز به خوبی طراحی جدید آیفون XI را نشان می دهند.

در هر صورت، این افزایش حافظه داخلی نسخه های پایه، خبرهای خوب دیگری را هم به همراه دارد. این یعنی احتمالا رده بالاترین آیفون XI قرار است با حافظه داخلی یک ترابایتی عرضه شود! در حال حاضر و بین محصولات اپل، تنها آیپد پروهای جدید هستند که مدلی با حافظه داخلی یک ترابایتی دارند اما این تبلت ها همچنان مدل های 64 گیگابایتی نیز دارند. در هر صورت، چیزی حدود چهار ماه تا معرفی آیفون های بعدی باقی مانده و امیدواریم در این زمان باقی مانده، خبرها و شایعات، معرفی آیفون جدید را برای ما اسپویل نکنند! شما درباره آیفون XI چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 218

به "مدل های پایه آیفون XI به حافظه 128 گیگابایتی مجهز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های پایه آیفون XI به حافظه 128 گیگابایتی مجهز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید