لوکیشن فیلم: سریال وست ورلد، فصل اول

به گزارش ایستگاه بازی، سریال وست ورلد یکی از محبوب ترین سریال های HBO است. این سریال، به لطف داستان مهیج و مجذوب کننده، بازیگران مشهور و لوکیشن های دیدنی، توانسته به چنین محبوبیتی برسد.

لوکیشن فیلم: سریال وست ورلد، فصل اول

سریال وست ورلد یکی از محبوب ترین سریال های HBO است. فصل اول سریال وست ورلد با مجموع 11.4 میلیون بیننده، رکورد تعداد بینندگان فصل اول سریال گیم آو ترونز را شکست. لوکیشن های فوق العاده، بازیگران بی نظیری مانند آنتونی هاپکینز، اد هریس، ایوان ریچل وود و یک داستان متفاوت که ترکیبی از فیلم های وسترن و علمی تخیلی است، باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کند.

داستان این سریال از یک فیلم به همین نام ساخته سال 1973 الهام گرفته است.

این سریال در مجموعه سینمایی سانتا کلاریتا در کالیفرنیا فیلمبرداری شده است. منظره ها وسیع و زیبایی که در فیلم به نمایش درآمده و یادآور فیلم های وسترن کلاسیک است در یوتا و آریزونا قرار دارند.

این خوشی های خشن خاتمه خشونت آمیزی خواهند داشت. صحنه های داخلی فیلم، در استودیوی برادران وارنر در Burbank فیلمبرداری شده اند.

شهر سوییت واتر در استودیوی ملودی رانچ موشن کپچر در سانتاکلاریتا فیلمبرداری شده است.

یکی دیگر از لوکیشن های فیلم، استودیوی پارامونت رانچ در آگورا است؛ جایی که کلیسای اسکالانت قرار گرفته است.

دهکده Las Mudas که در تصویر می بینید و سایر صحنه های مرتبط با آن در خیابان های مکزیکی و اروپایی استودیوی یونیورسال در کالیفرنیا ضبط شده اند.

تعداد زیادی از صحنه های مربوط به منظرههای پارک در کاسل ولی و فیشر ولی در یوتا فیلمبرداری شده اند.

در صحنه ای که تصویر آن را می بینید، منظره شگفت انگیزی از پارک دد هورس پوینت (Dead Horse Point) در پس زمینه مشاهده می شود.

پارک استانی دد هورس پوینت در استان یوتا در آمریکا قرار گرفته است. این پارک، منظرههایی بی نظیر از رود کلرادو دارد. وسعت پارک به 2170 هکتار می رسد.

این پارک جاذبه ها و منظرههای فراوانی دارد. همین مسئله باعث شده که به عنوان لوکیشن فیلم های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. به غیر از سریال وست ورلد، بخش هایی از فیلم تلما و لوئیز در این منطقه ضبط شده است. ده ها کمپ، منطقه مخصوص پیک نیک، 14 کیلومتر جهت پیاده گردی با دو میان بر کوتاه برای پیاده روی های کوتاه تر از بخش های مختلف این پارک است. در جهتهای معین شده، امکان استفاده از دوچرخه در پارک وجود دارد. یک جهت دچرخه سواری کوهستان در این پارک در نظر گرفته شده که Intrepid Trail نام دارد و در نزدیکی دفتر توریستی پارک قرار گرفته است. این جهت دارای پیچ های مختلف است که درجات سختی متفاوتی دارد. شکار در این پارک، ممنوع است.

این پارک به خاطر آغل های طبیعی که کابوی های در قرن نوزدهم در این منطقه می ساختند، با این نام، نامگذاری شده است. البته معمولا تعدادی از اسب ها بر اثر قرار گرفتن در معرض باد و باران و آفتاب، می مردند. این پارک معمولا همیشه در فهرست مکان هایی با نام های عجیب قرار گرفته است.

بعضی از قسمت های این منظره در مرحله پس تولید با فضای داخلی مرکز کنترل پارک ادغام شده است.

تیم سازنده سریال از روشی دیگر برای ساخت صحنه های داخل قطار استفاده کرده اند. کل واگن به یک تریلر کامیون متصل شده است. به جای استفاده از روش قدیمی که برای فیلمبرداری وسایل نقلیه در حال حرکت، آن وسیله ثابت است و فضای بیرونی حرکت می کند، صحنه های قطار در واگنی فیلمبرداری شده اند که با کمک کامیون در جهت استیت روت 128 در یوتا حرکت می کند.

بعضی از صحنه های فیلم در فیلمور و وسترن ریل وی فیلمبرداری شده اند؛ خط آهنی که در اختیار سه استودیوی مشهور هالیوودی است.

از میان لندمارک های طبیعی منطقه که در فیلم به تصویر کشیده شده است می توان به Vasquez Rocks اشاره کرد. این پارک در منطقه کوهستانی سیرا پلونا قرار گرفته است.

پارک ملی واسکز راکز Vasquez Rocks وسعتی در حدود 377 هکتار دارد. فرم های صخره ای این پارک، بر اثر فرسایش و طی 25 میلیون سال گذشته تشکیل شده اند. این پارک از طلوع تا غروب آفتاب برای انجام فعالیت های تفریحی و ورزشی در فضای باز، فعالیت می کند. بخش های مختلفی در پارک برای انجام فعالیت های مختلف مثلا صخره نوردی، پیاده روی، پیک نیک و... در نظر گرفته شده است. یکی از جهتهای پیاده روی این پارک جهت پسیفیک کرست نام دارد که هم برای پیاده روی های کوتاه و هم برای پیاده روی های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.

تصویر پس زمینه بسکمک از صحنه های اسب سواری منظرههایی از مانیومنت ولی را به نمایش می گذارد.

مانیومنت ولی یا دره یادبود (Monument valley) که در واقع یک تختال است یک دره مشهور در مرز استان یوتا و آریزونا در آمریکا است.

این مکان متعلق به سرخ پوستان قبیله ناواهو است و به زبان محلی سرخ پوستی Tse Nii Ndzisgaii (به معنای وادی صخره ها) نامیده می شود.

این منطقه 371.08 کیلومترمربع مساحت دارد و بیش از 100 خرابه آناسازی با قدمت بیش از 700 سال را دربر می گیرد.

به دلیل منظرههای منحصربه فرد آن، این مکان در فیلم های بسکمک به نمایش در آمده است.

مثلا سکانس های ابتدایی فیلم ماموریت غیرممکن 2 (Mission Impossible II) نقش تام کروز را در حال صخره نوردی در این مکان نشان می دهد و نیز نقش تام هنکس در فیلم فارست گامپ دوی ماراتن خود را در این مکان خاتمه می دهد.

منبع: کجارو / en.wikipedia.org / en.wikipedia.org / en.wikipedia.org / atlasofwonders.com
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1941

به "لوکیشن فیلم: سریال وست ورلد، فصل اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکیشن فیلم: سریال وست ورلد، فصل اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید