لوو: نمی دانم چرا گل نمی زنیم!

به گزارش ایستگاه بازی، یواخیم لوو بعد از باخت 3 بر صفر تیم ملی آلمان مقابل هلند اعتراف کرد تیمش دچار بحران اعتماد به نفس شده. تیم لوو 21 ضربه به سمت دروازه میزبان داشت اما گلی نزد تا روند گل نزدن و ناکامی اش تداوم یابد. این سومین بازی متوالی بود که آلمان موفق نشد گلی بزند. یک آمار فاجعه بار!

لوو: نمی دانم چرا گل نمی زنیم!

لوو گفت: موضوع فقط استفاده نکردن از موقعیت ها نیست. ما تا قبل از اینکه گل بخوریم خوب بازی می کردیم و تنها در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم اما بعد از آنکه گل خوردیم، شما مشاهده کردید که نتایج اخیر به ایجاد نوعی عدم اعتماد به نفس و خودباوری در تیم منجر شده است. چرا گل نمی زنیم؟ پاسخ این سوال سخت است، ما موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. اگر یک بر صفر می باختیم، قابل قبول بود اما اینکه در 10 دقیقه آخر بازی تیم اینطور از هم پاشیده گردد، پذیرفتنی نیست.

رکوردشکنی یواخیم لوو

یواخیم لوو با نشستن روی نیمکت آلمان در بازی با هلند رکورد شکست. او حالا بیشترین بازی را به عنوان مربی آلمان در کارنامه دارد و با 168 بازی از رکورد سپ هربرگر عبور نموده است.

این مربی 58 ساله در جام دنیای 2006 دستیار یورگن کلینزمن بود و به تیم کشورش یاری کرد در خاک خود به رتبه سوم برسد. بعد از آن تورنمنت جانشین کلینزمن شد و در این 12 سال دستاوردهای زیادی برای آلمان داشته که مهم ترین آنها قهرمانی دنیا در سال 2014 است. نایب قهرمانی یورو 2008، سومی جام دنیای 2010 و جام کنفدراسیون های 2017 از جمله این موفقیت ها است.

لوو با بازی دادن به مارک اوت، مهاجم شالکه در این دیدار تعداد بازیکنانی که در دوران مربیگری او نخستین بازی ملی شان را تجربه نموده اند به 100 رساند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 73

به "لوو: نمی دانم چرا گل نمی زنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوو: نمی دانم چرا گل نمی زنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید