قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک ویژه بهمن 99

به گزارش ایستگاه بازی، اواخر سال 95 بود که وزیر صنعت (دولت دوازدهم) در کنار رییس مجلس (دوره دهم) از جدیدترین محصول سایپا به نام کوییک پرده برداری کرد؛ خودرویی که به گفته کارشناسان یکی از پر آپشن ترین محصولات فراوری داخلی در ایران است.

قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک ویژه بهمن 99

کوییک هر چند پاسخ دیر هنگام سایپا برای 206 ایران خودرو است، اما از ارتفاع بیشترش نسبت به تیبا هاچ بک، اضافه شدن باربند، زه پلاستیکی گلگیرها و حک شدن لوگوی CROSS در زیر آینه هایش، می توان فهمید که سایپا اصرار دارد تا کوییک را در سگمنت کراس اوورهای کوچک قرار دهد و آن را با H30 Cross رقیب کند.

بر اساس اطلاعات دریافتی از شرکت سایپا، قیمت خودروی کوییک پلاس اتوماتیک ویژه بهمن ماه 99 معین شده است.

این خودرو در حال حاضر فروش عادی نداشته و فعلا برای تعهدات انجام نشده ساندرو اتوماتیک و ساندرو استپ وی جایگزین شده است. گفتنی است قیمت این خودرو برای مشتریانی که هنوز خودروی ساندرو و استپ وی خود را دریافت نکرده اند، 47 میلیون تومان (قیمت قدیم) با موعد تحویل 30 روز محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: امکانات و تجهیزات کوییک اتوماتیک معین شد

این خودرو که حاصل چندین سال تجربه و تبحر در دانش طراحی و ساخت خودرو است، به طور کامل به وسیله مهندسین ایرانی طراحی شده و محصول نو گروه خودروسازی سایپا می باشد. این محصول در کنار داشتن امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن با استانداردهای جهانی فراوری می شود.

اضافه شدن امکاناتی همانند سیستم استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی 7 اینچی، کروز کنترل، بلوتوث، جایگاه برقی چند حالته برای راننده، گیربکس اتوماتیک و آپشن های متعدد دیگر باعث شده است که بازار خودرو از هم اکنون برای ورود خودرو کوییک و ارائه به مشتریان لحظه شماری نماید.

بر اساس اخبار منتشر شده، قیمت قطعی خودروی کوییک پلاس اتوماتیک برابر با 232 میلیون و 672 هزار تومان خواهد بود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش خودروی کوییک به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

***

شما می توانید آخرین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2051

به "قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک ویژه بهمن 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک ویژه بهمن 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید