عکاسی جانفرسا از ورزش هیجان انگیز ، بادبان های جذاب در جاکارتا

به گزارش ایستگاه بازی، به نظر حالش خیلی بد بود. نفسی تازه کرد و گفت: نمی دانید چه شرایطی داشتم. همه دورش جمع گردیده بودند. 10 ساعت حضور بر روی آب و شرایط خاص که عکاسان دیگری ورزشی را فراری داده بود.

عکاسی جانفرسا از ورزش هیجان انگیز ، بادبان های جذاب در جاکارتا

به گزارش خبرنگاران ، مهدیه دریابیگی - اندونزی ، در تیم خبری جاکارتا تردید داشتند چه کسی را برای این رشته ورزشی انتخاب نمایند، هیچ کس شناختی نداشت. حتی نمی دانستند نحوه برگزاری مسابقات به چه شکل است. خاتمه قرعه به نام یکی از عکاسان ورزشی افتاد. ساعت های زیادی از عکاس خبری نبود. تمامی رشته ها عکس های شان آماده گردیده بود، هیچ کس نمی دانست عکاسی که برای عکس برداری بازی های بادبانی به روی آب ها رفته چه سرنوشتی در انتظارش است. ساعت ها طول کشید تا خاتمه امیر خلوصی برگشت. به نظر حالش خیلی بد بود. نفسی تازه کرد و گفت: نمی دانید چه شرایطی داشتم. همه دورش جمع گردیده بودند. 10 ساعت حضور بر روی آب و شرایط خاص که عکاسان دیگری ورزشی را فراری داده بود.

ایران در رشته قایق های بادبانی دو نماینده دارد که به نظر می رسد برای کسب تجربه به این مسابقات قدم گذاشته اند. حداقل رتبه های آنها در روز اول گویای همین نکته است. به همین دلیل هم هیچ کس در کاروان ایران نمی دانست که چطور می گردد این مسابقات را پوشش خبری داد، شاید عکاس بدشانسی هم که قرعه به نامش افتاده بود اگر می دانست که با چه شرایطی می تواند عکس های خود را بگیرد، از این ماموریت شانه خالی می کرد، نکته اینجا است که او از شرایط ماندن روی آب و دریافت تصاویر می گفت. دو دوربین او کمی آسیب دیده بود و حتی به دلیل فشاری که به قایق آنها وارد گردیده بود، نزدیک بود به آب بیفتد. اینطور که خودش تعریف می کرد در هنگام بازگشت چند عکاس کره ای به سراغش می آیند و از شرایط کار می پرسند و وقتی متوجه می شوند که سختی کار تا چه حدی است، منصرف گردیده و بر می گردند.

ایران در این دوره از مسابقات دو ورزشکار در این رشته دارد. مسعود جانی نسب که در روز اول به رده سیزدهم رضایت داد و نیما رهبری هم نوزدهم شد. رتبه هایی که نمایندگان ایران به دست آوردند گویای همه چیز است. نمایندگان ما تجربه آسیایی ندارند و این آغاز کار آنها در این رشته است.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 22

به "عکاسی جانفرسا از ورزش هیجان انگیز ، بادبان های جذاب در جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی جانفرسا از ورزش هیجان انگیز ، بادبان های جذاب در جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید