عضو تازه گینس ، حدس زدن نام 129 کتاب با شنیدن فقط یک جمله

به گزارش ایستگاه بازی، نوجوان 14 ساله انگلیسی با حدس زدن نام 129 اثر ادبی بر اساس نخستین جمله هر کتاب نام خود را وارد کتاب رکوردهای گینس کرد.

عضو تازه گینس ، حدس زدن نام 129 کتاب با شنیدن فقط یک جمله

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، مانتی لرد با استفاده از روش های تصویرسازی جمله های ابتدایی 200 اثر ادبی را از بر کرد و در رکوردگیری اخیر توانست جمله های آغازین 129 کتاب را درست حدس بزند. رکورد پیشین در دست مردی هندی بود که توانسته بود نام فقط 30 کتاب را با شنیدن جمله اول آنها به یاد بیاورد.

نکته جالب اینکه مانتی می توانست رکورد خود را به 130 برساند اما پدر 44 ساله اش فابین لرد که تهیه کننده تلویزیون است، همان ابتدای رکوردگیری به جای خواندن جمله اول کتاب اول به اشتباه نام کتاب را گفت. از جمله کتاب هایی که در این رکوردشکنی به آنها اشاره شد می توان مجموعه هری پاتر، آثار ویلیام شکسپیر، کتاب های جیمز باندی یان فلمینگ، آثار فرانتس کافکا و کتاب های جنجالی لولیتا و پرتقال کوکی را نام برد.

11 روز پس از آنکه ویدئوی رکوردشکنی مانتی لرد به موسسه گینس ارائه شد، مدیران آن این رکورد دانش آموز 14 ساله انگلیسی را به شکل رسمی در کتاب رکوردها ثبت کردند. او فقط دو تا سه هفته برای حفظ کردن جمله اول کتاب ها وقت گذاشت و خودش اعتراف کرد هنگام رکوردگیری جمله اول ارباب حلقه ها را با هابیت اشتباه گرفته بود. مانتی در هفت سالگی نخستین کتاب خود را منتشر نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 700

به "عضو تازه گینس ، حدس زدن نام 129 کتاب با شنیدن فقط یک جمله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو تازه گینس ، حدس زدن نام 129 کتاب با شنیدن فقط یک جمله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید