سفر نخست وزیر پاکستان به عربستان

به گزارش ایستگاه بازی، خبرگزاری خبرنگاران- عمران خان نخست وزیر پاکستان در راس یک هیئت بلندپایه سیاسی راهی عربستان شد.

سفر نخست وزیر پاکستان به عربستان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از سایت خبری رادیو پاکستان، عمران خان نخست وزیر پاکستان به منظور شرکت در اجلاس بین المللی محیط سبز با عنوان ابتکار سبز خاورمیانه اسلام آباد را به مقصد ریاض ترک کرد.

منابع خبری افزودند: در این سفر 3 روزه که به دعوت محمد بن سلمان ولیعهد عربستان اجرا شده یک هیئت عالی رتبه سیاسی از جمله شاه محمود قریشی وزیر خارجه و چند تن دیگر از اعضای کابینه دولت پاکستان، عمران خان را همراهی می کنند.

رادیو پاکستان گزارش داد: نخست وزیر پاکستان در افتتاحیه اجلاس ابتکار سبز خاورمیانه (MGI) دیدگاه های خود را در خصوص چالش های پیش روی کشور های در حال توسعه به دلیل تغییرات آب و هوایی و راهکار های دولت اسلام آباد برای مقابله با آن را به اشتراک خواهد گذاشت.

به گفته منابع خبری دیدار با مقامات عربستانی و رایزنی در خصوص توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی از جمله برنامه های عمران خان در حاشیه کنفرانس بین المللی محیط سبز در ریاض است.

منابع خبری به نقل از دفتر نخست وزیری پاکستان افزودند: بررسی موضوعات مورد علاقه بویژه تحولات منطقه ای و بین المللی نیز در برنامه کاری هشتمین سفر رسمی عمران خان به عربستان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1805

به "سفر نخست وزیر پاکستان به عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر نخست وزیر پاکستان به عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید