سرمربی بسکتبال فیلیپین: نبود حامد حدادی یک فرصت برای ما بود

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، جوزلر سرمربی تیم ملی بسکتبال فیلیپین بعد از شکست امروز مقابل ایران در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی با حضور در نشست خبری گفت: بازی جالبی مقابل ایران داشتیم، می دانستیم که حریفمان در خانه تیم قدرتمندی است و با همین آگاهی آماده رقابت با این تیم شدیم.

سرمربی بسکتبال فیلیپین: نبود حامد حدادی یک فرصت برای ما بود

وی به غیبت حامد حدادی در این بازی اشاره نمود و اضافه نمود: نبود این بازیکن فرصت خوبی برای ما بود. درکل با توجه به تعداد مصدومان و محرومانی که در ترکیب داریم، توانستیم خوب بازی را کنترل کنیم و رقابت خوبی داشته باشیم.

این مربی با یادآوری اینکه از مجموع بازیکنان محرومش، دو نفر از آنها را برای دیدار با قطر در اختیار خواهد داشت، گفت: این دو بازیکن صرفاً برای بازی مقابل ایران محروم بودند اما این شانس را داریم که از آنها در ترکیب تیم مقابل قطر استفاده کنیم.

جوزلر با بیان اینکه بعد از بازی های آسیایی، ساخت و تشکیل تیم جدید خود را آغاز کردیم، ادامه داد: با این هدف جلو می رویم و امیدوار هستیم که بتوانیم تیمی خوب بسازیم.

وی در مورد استفاده از بازیکنان دوتابعیتی در ترکیب تیم ملی فیلیپین گفت: به هر حال خون فیلیپین در رگ های این بازیکنان است و نمی توانیم آنها را از حضور در تیم ملی کشورشان محروم کنیم؛ قطعاً اگر آمادگی لازم را داشته باشند، از آنها در ترکیب تیم استفاده می کنیم. امروز هم دیدید که جمعیت زیادی از فیلیپینی ها به عنوان تماشاگر به سالن آمده بودند و این نشان دهنده اهمیت به این رشته است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال فیلیپین در مورد موقعیت خود در کادر فنی تیم ملی فیلیپین گفت: به طور حتم بعد از بازگشت به مانیل، تصمیم گیری در این زمینه انجام می گردد اما آنچه مسلم است من تا زمان دیدار با قطر، به عنوان سرمربی تیم مشخص گردیده ام.

وی در انتها با بیان اینکه از هیچ یک از بازیکنان ایران ترسی نداشته اما به توانایی فنی همه آنها احترام می گذارد، گفت: خود را برای حضور حامد حدادی و مقابله با این بازیکن آماده نموده بودیم اگرچه نبودنش برای ما یک فرصت بود ضمن اینکه صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی و محمد جمشیدی که خود در فیلیپین بازی نموده، از بازیکنانی هستند که توانایی خوبی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 45

به "سرمربی بسکتبال فیلیپین: نبود حامد حدادی یک فرصت برای ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بسکتبال فیلیپین: نبود حامد حدادی یک فرصت برای ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید