10 چیز برتر برای دیدن و انجام در زمستان کانادا

به گزارش ایستگاه بازی، کانادا مقاصد عالی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده در فضای باز در زمستان فراهم می‌کند . این کشور در طی این فصل بارش برف سنگین و دماهای پایین را دریافت می‌کند . بنابراین اگر شما به دنبال پیدا کردن یک فرار زمستانی خوب در سال جاری هستید ، این ده انتخاب را در نظر بگیرید .

10 چیز برتر برای دیدن و انجام در زمستان کانادا

10. به حباب‌های یخ زده منحصر به فرد در دریاچه Abraham نگاه کنید .
دریاچه مصنوعی در محیط آرام در طول زمستان به یک مکان تماشایی تبدیل می‌شود . دمای هوا ممکن است کم‌تر از 30 درجه سانتیگراد باشد در نتیجه این دریاچه بزرگ یخ می‌زند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
دریاچه و اطراف آن مکانی زیبا برای بازدید و پیاده‌روی در طبیعت هستند .
9. هنگام صعود از " ستون‌های یخ " در "Haffner کریک"
پارک ملی Kootenay که یک منطقه حفاظت‌شده طبیعی است و یک مکان میراث جهانی در نظر گرفته شده‌است ، یک مکان بسیار زیبا است ، که توسط کوهنوردان و به عنوان عکاس مورد توجه قرار می‌گیرد . این دیوار پرشیب ، متخصصان مجرب و مبتدی را به چالش می‌کشد . این سایت دارای ستون‌های یخی است که امضای منحصر به فرد آن را ایجاد می‌کند . نهر سیلابی دارای مسیرهای مختلفی است که برای هر climbers سطح بالا است .
چرا به آنجا می‌روی ؟
همه خوشحال می‌شوند . این کوه‌ها آماده آماده‌سازی طناب و کمک به مبتدیان هستند. غار Caveman که کمی دورتر از نهر Haffner واقع شده‌است یک غار تماشایی است که از stalactites پر شده‌است و ماجراجویان را وسوسه می‌کنند تا از آن‌ها بالا بروند .
8. پخش هاکی روی یخ
ورزش سخت است اما می‌تواند بسیار چالش برانگیز و سرگرم‌کننده باشد . در کانادا همه هاکی روی یخ بازی می‌کنند ، حتی ستاره‌های پاپ مانند جاستین بیبر . معمولا ً اسکیت روی یخ ترجیح داده می‌شود ، اما حتی حیاط شما با یخ بستگی به بازیکنان مشتاق دارد . همچنین دریاچه‌ها و دریاچه‌ها یخ زده نیز مناسب بازیکنان هستند .
چرا بازی کنیم؟
این ورزش ملی را امتحان کنید - رقابتی است و می‌تواند کمی سخت باشد . با این حال ، یکبار در کانادا ، کاری را که کانادایی‌ها انجام می‌دهند انجام می‌دهد .
7. به Ice Stunning Booming Ice مراجعه کنید .
یک غار خطرناک هوای سردی را به دام می‌اندازد که وارد آن می‌شود، اما نمی‌تواند آن را ترک کند و منجر به چند متر یخ صاف و صاف شود . همچنین آوا شنودی شگفت انگیزی دارد . با این حال ، تنها حرفه‌ای‌ها باید از این غارهای یخی بالا بروند ، هر چند که کوچک‌ترین اشتباه آن‌ها را به دیوار خواهد فرستاد .
چطور به آنجا برسیم ؟
این کشور در نزدیکی مرز کانادا / بریتیش کلمبیا واقع شده‌است که در فاصله 90 دقیقه از کالگری خواهد بود .
6. مراجعه به آبشار نیاگارا
مشهورترین آن‌ها مرز بین کانادا و ایالات‌متحده هستند . شگفتی طبیعی از سه سقوط که در مناطق کانادایی و آمریکایی پخش شده‌اند ، صورت می‌گیرد . این آبشار میلیون ‌ها گردشگر را در سال جذب می‌کند . در طول زمستان آبشار منجمد می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند مجسمه‌های یخی شگفت‌انگیز طبیعی را تحسین کنند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
یکی از بزرگ‌ترین آبشارها در دنیا ، با یک دیدگاه راحت .
5. از پارک ملی Banff بازدید کنید
Banff که در سال 1885 در کوه‌های راکی تاسیس شد ، آن را قدیمی‌ترین پارک ملی کانادا ساخت . این منطقه کوهستانی به یخچال‌های طبیعی، دره‌ها و دریاچه‌ها و دریاچه‌های فیروزه‌ای احاطه شده‌است که با قله‌های برفی احاطه شده‌اند . در زمستان ، بازدید کنندگان پیشنهاد می‌شود از فعالیت‌های خارج از فضای باز مانند اسکی ، تورهای سورتمه سواری ، سورتمه سواری ، snowmobiling ، icewalk و تورهای هلیکوپتری بهره‌مند شوند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
با توجه به طبیعت شکوه و زیبایی دست‌نخورده و امکانات رفاهی که برای میهمانان فراهم می‌کرد و سفر آن‌ها را فراموش‌نشدنی می‌نمود .
4. در شهر of بمانید
در حالی که از پارک ملی Banff دیدن می‌کنید ، در شهر بمانید ، که در وسط این ذخیره شگفت‌انگیز تاسیس شده‌است . این شهر یک جاذبه توریستی محبوب است که تعداد زیادی از اماکن و فعالیت‌های زیبا را فراهم می‌کند که شامل صعود ، اسکی ، دوچرخه‌سواری و بیشتر می‌شود . خیابان Banff در قلب شهر است . بسیاری از رستوران‌ها ، رستوران‌ها ، فروشگاه‌ها و موزه‌ها را در بر می‌گیرد .
چرا به آنجا می‌روی ؟
خیابان اصلی ویژگی‌های معماری تاریخی است که برای اکتشاف جالب است . و البته این مناظر بی‌عیب و نقص هستند و یک جو بسیار رمانتیک نیز ایجاد می‌کنند .
3. کریسمس را در مونترال سپری کنید
یکی از زیباترین شهره‌ای آمریکای شمالی برای کریسمس روشن می‌شود . همچنین در مورد مقدار مناسبی از برف شهر را پوشانده است و بدین ترتیب یک احساس زمستانی واقعی ایجاد می‌کند .
در بین رویداده‌ای مختلف و کنسرت‌های ستارگان محلی Cirque دو Soleil در ماه دسامبر برنامه اجرا می‌کنند و یک برنامه فراموش‌نشدنی ارائه می‌دهند . پیست‌های اسکیت زیبا بسیاری وجود دارند که اغلب آن‌ها رایگان هستند !
چرا به آنجا می‌روی ؟
هر شنبه در دسامبر کریسمس مردم و میهمانان را سرگرم خواهد کرد . همچنین تعداد زیادی از فرصت‌های خرید و شام در این شهر دوست‌دار مونترال وجود دارد !
2. بازدید از idyllic کبک
این شهر در فصل تعطیلات به یک روستای کریسمس جادویی تبدیل می‌شود . Decorated با چراغ‌های پر از برف ، مردم محلی و مهمانان را جذب می‌کند تا زمان بیشتری را در شهر بگذرانند و از روحیه تعطیلات لذت ببرند . بازارهای کریسمس ، کنسرت‌ها و رویداده‌ای کریسمس تعطیلاتی کلاسیک را ایجاد می‌کنند که به دنبال آن هستید . در همین حال ، Petit Champlain از محبوب‌ترین و popular ترین محله است : بازدید کنندگان به اینجا می‌آیند تا معماری تاریخی ، خیابان سنگفرش باریک و تابلوهای نقاشی دیواری را کشف کنند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
حتی در طول شب در کبک ، خیابان‌ها با چراغ‌های رنگارنگ کریسمس روشن می‌شوند و واقعا ً در خیابان‌های باریک پرسه می‌زنند . به نظر می‌رسد که این در اروپا دیده می‌شود .

انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 12

به "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در زمستان کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در زمستان کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید