دو پارک محله ای در کرمان احداث می گردد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، محمد حسین مومنی در نشست هم اندیشی با حضور سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: همه کوشش مان بر آن است این دو پارک محله ای تا سرانجام امسال به بهره برداری برسند و هدیه سال جدید به مردم کرمان باشد.

دو پارک محله ای در کرمان احداث می گردد

وی ادامه داد: احداث دو پارک دیگر نیز در دستور کار این منطقه است که از اوایل سال جدید، عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.

مومنی با بیان اینکه فضای سبز بلوار 22 بهمن احتیاج به تغییر اساسی دارد که طراحی فضای سبز آن در دستور کار این منطقه در سال آینده خواهد بود، توضیح داد: برای انجام اقدامات و پروژه های مربوط به فضای سبز با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همکاری مستمر داشته و از نظرات کارشناسان آن استفاده خواهیم کرد.

مومنی اضافه نمود: باید به فضای سبز چهارراه ها توجه بیشتری داشت و با گل های فصلی تزئین کرد؛ زیرا در زمان توقف خودروها شهروندان بتوانند به صورت بصری از فضای سبز آن لذت بیشتری ببرند.

در ادامه سرپرست سازمان پارکها و فضای سبز شهری با بیان اینکه برگزاری اینگونه نشست ها در سه منطقه دیگر نیز برگزار شده است، گفت: احیا پارک شهید مطهری با همت شهرداری منطقه سه و احیا فضای سبز بلوار جمهوری با همت و همکاری منطقه دو در حال اجرا است .

علیزاده گفت: با توجه به کمبود آب کوشش می کنیم فضاهای سبز موجود را احیا و بهسازی کنیم.

وی همچنین از اجرای عملیات واکاری درختان سطح شهر اطلاع داد و اضافه نمود: به ازای هر درخت خشک و آفت زده، یک تا سه درخت جدید کاشته و جایگزین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 117

به "دو پارک محله ای در کرمان احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو پارک محله ای در کرمان احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید