دومین خودروی الکتریکی هوآوی

به گزارش ایستگاه بازی، هوآوی اولین خودروی الکتریکی خود با برند زیرمجموعه AITO را در سال 2021 در چین راه اندازی کرد. این خودروی الکتریکی که AITO M5 نام داشت به عنوان یک استراتژی تجاری جسورانه برای هواوی به منظور توسعه تخصص خود در صنعت خودروسازی تلقی می شد. فروش بالای AITO M5 EV نشان داد که حفظ توسعه خودرو های الکتریکی در بازار به نفع هوآوی خواهد بود.

دومین خودروی الکتریکی هوآوی

به گزارش خبرنگاران، فهرست اخیر پایگاه داده MIIT چین نشان می دهد این شرکت از قبل برای نسل بعدی خودرو های الکتریکی خود برنامه ریزی نموده است. زیرا این شرکت برای انجام این عملیات گواهینامه دریافت نموده است. در این فهرست نام خودروی بعدی هوآوی منتشر نشده است، اما در یکی از تصاویر منتشر شده عبارتی مشابه AITO M7 مشاهده می گردد که نشان می دهد تصاویر منتشر شده، مربوط به خودروی بعدی هوآوی است.

AITO M7 EV یک شاسی بلند الکتریکی هیبریدی 6 نفره با سایز میانه است که کمی بزرگتر از مدل قبلی AITO M5 می باشد. طراحی این خودرو تقریبا مشابه برادر خود AITO M5 است. این خودرو دارای همان توری تهویه هوای بزرگ در سپر جلو، سقف صاف و شیک، چراغ های جلوی آیرودینامیکی وتزئینات کرومی رنگ در سراسر بدنه می باشد. خودروی AITO M7 EV با دو نوع چرخ پنج پره و ده پره و بعضی ویژگی های اختیاری مانند شیشه های رنگی نیمه شفاف مایل به خاکستری و شیشه های دودی ارائه می گردد. تصاویر منتشر شده تمام زوایای این خودرو را نشان نمی دهند؛ اما به نظر می رسد بر خلاف مدل قبلی، AITO M7 فاقد لوگوی Huawei Zhixuan در بدنه باشد.

این خودرو دارای وزن 2340 کیلوگرم و طول، عرض و ارتفاع 5020 در 1945 در 1775 میلی متر است. AITO M7 از یک موتور ترکیبی به همراه یک توسعه دهنده برد 1.5T انرژی دریافت می نماید. توان نامی و حداکثر قدرت موتور محرک الکتریکی خودروی نو هوآوی به ترتیب 72 کیلووات و 200 کیلووات است. حداکثر توان خالص موتور 90 کیلووات و مصرف سوخت ارائه شده به وسیله MIIT چین 1.05 لیتر در 100 کیلومتر ذکر شده است. از آنجایی که AITO M5 در ماه مارس 2022 ارائه شد؛ انتظار می رود که AITO M7 در اواخر سال معرفی گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2025

به "دومین خودروی الکتریکی هوآوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین خودروی الکتریکی هوآوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید