خودروی سرعت محصول عضلانی تازه نفس فورد در یک قدمی رونمایی

به گزارش ایستگاه بازی، فورد موستانگ GT تازه به عنوان خودروی سرعت در مسابقات این هفته ناسکار در پیست مارتینزویل حضور خواهد یافت. خودروی عضلانی تازه نفس فورد قرار است در سایر مسابقات همانند سری کاپ، سری Xfinity و کرافتسمن تراک نیز حضور یابد.

خودروی سرعت محصول عضلانی تازه نفس فورد در یک قدمی رونمایی

خودروی سرعت فورد موستانگ GT نو از بدنه ای به رنگ آبی با نوارهای آبی تیره در کاپوت سود می برد. لوگوی نو اسب نیز روی گلگیرهای عقب خودنمایی می نماید.

بعلاوه بخش های جلوپنجره، سقف، اسپویلر عقب و رینگ ها به رنگ مشکی درآمده اند و پشت رینگ ها نیز کالیپرهای ترمز آبی رنگ خودنمایی می نمایند. روی سقف هم چراغ های نورانی نازکی دیده می شوند.

خودروی سرعت نو ناسکار از نظر قوای محرکه تغییری نسبت به مدل استاندارد موستانگ GT ندارد و بنابراین نیروبخش آن پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری با 486 اسب بخار قدرت و 567 نیوتون متر گشتاور خواهد بود. البته این نیرو و گشتاور در صورت استفاده از اگزوز فعال و پرفورمنس سفارشی به دست می آید و در صورت عدم استفاده از آن خروجی خودرو 480 اسب بخار خواهد بود.

نسل نو موستانگ در شش مسابقه دیگر ناسکار نیز خودروی سرعت خواهد بود. این مسابقات در تالادگا، دوور، دارلینگتون، نشویل و شیکاگو برگزار خواهند شد.

شایان ذکر است فورد موستانگ GT نو از تابستان امسال میلادی راهی بازار می گردد و مشتریان خواهند توانست دو پیشرانه را برای آن سفارش دهند. نسخه پایه به پیشرانه 4 سیلندر 2.3 لیتری توربوی اکوبوست با 315 اسب بخار قدرت مجهز است. البته مدل دارک هورس نیز وجود دارد که با پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری و قدرت 500 اسب بخار خودنمایی می نماید.

ظاهراً فورد در حالی برنامه ریزی برای فراوری دو نسخه دیگر از موستانگ نو است. قبلاً تصاویر جاسوسی خودرویی با فاصله بیشتر بین چرخ های روبرویی، نمای جلوی بازنگری شده و اگزوز متفاوت منتشر شده بود و بعضی رسانه ها اعلام داشتند شاید این خودرو شلبی GT500 نو باشد.

بعلاوه جیم فارلی رئیس فورد تصویری از خودروی مسابقه ای موستانگ GT3 را منتشر نموده و گفته بود آیا این برند باید نسخه جاده ای موستانگ GT3 را نیز بسازد یا خیر. محتمل است چنین خودرویی با قطعات مشابهی همانند اسپلیتر جلوی بزرگ و بال عقب فراوری گردد هرچند چیزی به صورت رسمی تائید نشده است.

منبع: پدال

منبع: فرادید
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2180

به "خودروی سرعت محصول عضلانی تازه نفس فورد در یک قدمی رونمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی سرعت محصول عضلانی تازه نفس فورد در یک قدمی رونمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید