خشونت شدید پلیس آمریکا با جوان آمریکایی

به گزارش ایستگاه بازی، انتشار یک فیلم در فضای مجازی از رفتار خشن پلیس شهر شیکاگو با یک جوان آمریکایی، جنجال آفرین شده و مقام های این کشور را به واکنش واداشته است.

خشونت شدید پلیس آمریکا با جوان آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با شدت دریافت جنجال ها درباره رفتار خشونت آمیز یک پلیس شهر شیکاگو در یکی از خیابان ها، مقام های پلیس و شهردار این شهر آمریکا از شروع تحقیقات درباره این ماجرا خبر دادند.

به نوشته پایگاه هیل، روز آدینه (دیروز) یک فیلم کوتاه با موضوع رفتار خشونت آمیز مامور پلیس شهر شیکاگو با یک مرد در خیابان های این شهر آمریکا، به صورت گسترده در فضای مجازی دست به دست شده است.

در این فیلم دیده می گردد که مامور پلیس شیکاگو پس از گلاویز شدن با یک فرد، با خشونت تمام به او حمله نموده و سر او را به جدول کنار خیابان می کوبد.

بعد از انتشار این فیلم در فضای مجازی و انتقاد های گسترده از این رفتار مامور پلیس، اداره پلیس شیکاگو از شروع تحقیقات درباره این موضوع خبر داده است.

بنا بر گزارش رسانه های آمریکایی، مردی که مورد رفتار خشونت آمیز پلیس شیکاگو نهاده شد، یک جوان 29 ساله است، اما این رسانه ها به نام او و همچنین شرایط سلامتی او اشاره ای نکردند.

اداره پلیس شیکاگو مدعی است، این جوان شروعگر ماجرا بوده و ابتدا اقدام به لیسیدن سر مامور پلیس کرد و سپس به چشم و دهان این مامور تف کرد و او را تهدید نموده بود.

لوری لایتفوت شهردار شیکاگو هم اظهار داشت: در حالی که تنها یک ویدئو تمام فعل و انفعالات بین مامور پلیس و فرد مذکور را نشان نمی دهد، اما محتوای این ویدئو به طور خاص خیلی آزاردهنده است.

به گفته شهردار شیکاگو، تحقیقات جامع درباره این موضوع شروع شده تا تصویر کاملی از این درگیری به دست امده و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

فیلمی که از لحظه حمله پلیس شیکاگو به این مرد جوان منتشر شده است، توسط یک رهگذر آمریکایی به نام جووانا جمیسون گرفته شده است.

این زن آمریکایی در مصاحبه با روزنامه شیکاگو تریبیون درباره لحظه دریافت این فیلم گفت: من نگران بودم، ترسیده بودم و امیدوار بودم که حال این جوان خوب باشد.

این شاهد عینی اضافه نمود: من واقعا شگفت زده نشدم چرا که این اتفاق ها در شیکاگو زیاد می افتد، اما فکرش را نمی کردم که روزی دقیقا جلوی چشمانم، چنین اتفاقی بیافتد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 587

به "خشونت شدید پلیس آمریکا با جوان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشونت شدید پلیس آمریکا با جوان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید