خبر مهم درباره یارانه 300 و 400 هزار تومانی، یارانه این گروه قطع می گردد

به گزارش ایستگاه بازی، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: برنامه ای برای قطع و افزایش یارانه نقدی نیست و تنها چنانچه خانواری جزو دهک دهم به واسطه فعالیت مالی به وسیله وزارت کار شناخته گردد، مشمول قطع یارانه می گردد.

خبر مهم درباره یارانه 300 و 400 هزار تومانی، یارانه این گروه قطع می گردد

به گزارش خبرآنلاین، طیبه حسینی گفت: یارانه یاری معیشتی مرحله 149 بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 20 تیر ماه قابل برداشت است.

او با اشاره به برطرف مسدودی مبالغ یارانه معترضین اضافه کرد: سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آن ها در اردیبهشت ماه سال قبل قطع شده بود و درخواست بازبینی در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نموده بودند، چنانچه در بازبینی صورت گرفته به وسیله وزارت رفاه تا خاتمه سال گذشته جزء دهک های اول تا نهم قرار گرفته باشند، مبالغ مسدودی در حساب سرپرستان خانوار برطرف انسداد و قابل برداشت خواهد بود.

حسینی ادامه داد: مبالغ مسدودی در حساب بانکی سرپرستان خانوار معترض محذوفی که تا خاتمه سال گذشته مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار نگرفته و دهک دهم باشند به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه ها برگشت داده شد.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در صورتی که 80 درصد از مبلغ کل یارانه هر فرد خانوار را به صورت کالابرگ مصرف نموده باشند مشمول دریافت به جای مانده مبالغ یارانه و افزایش 20 درصدی برایشان اعمال شده است.

او گفت: برنامه ای برای قطع و افزایش یارانه نقدی نیست و تنها چنانچه خانواری جزو دهک دهم به واسطه فعالیت مالی به وسیله وزارت کار شناخته گردد، مشمول قطع یارانه می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2216

به "خبر مهم درباره یارانه 300 و 400 هزار تومانی، یارانه این گروه قطع می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبر مهم درباره یارانه 300 و 400 هزار تومانی، یارانه این گروه قطع می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم درباره یارانه 300 و 400 هزار تومانی، یارانه این گروه قطع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید