خبرنگاران برخورد با آموزش دهندگان ساخت موادمحترقه در فضای مجازی

به گزارش ایستگاه بازی، همدان- خبرنگاران- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: کارشناسان پلیس فتا با رصد دقیق فضای مجازی، با افرادی که اقدام به آموزش ساخت موادمحترقه و فروش آن می کردند برخورد کردند.

خبرنگاران برخورد با آموزش دهندگان ساخت موادمحترقه در فضای مجازی

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه خاتمه سال برخی از افراد سودجو با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به آموزش نحوه ساختن مواد محترقه یا فروش این قبیل مواد آتش زا و منفجره در نشانگاه های اینترنتی کردند.

وی اضافه کرد: این اقدام افراد سودجو بسیار خطرناک بوده و می تواند صدمه بدنی و تلفات جانی به همراه داشته باشد و از منظر قانونی نیز تخلف بوده و در صورت شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی می شوند.

رییس پلیس فتا همدان با توجه به تاکید تمامی مسوولان بر ماندن در خانه از شهروندان انتظار می رود برای مصون ماندن از ویروس کرونا به جز در شرایط اضطراری از جمله خرید ارزاق از منزل خارج نشوند.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: خانواده ها نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندان به ویژه در فضای مجازی داشته باشند تا فریب تبلیغات خوش رنگ و لعاب فضای مجازی درباره استفاده از موادمحترقه را نخورند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط ویژه امسال و درگیر بودن کادر درمانی برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا از شهروندان انتظار می رود با استفاده نکردن از موادمحترقه و به خطر انداختن جان خود و دیگران، باری بر دوش پرسنل بهداشت و درمان تحمیل نکنند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان تاکید کرد: پلیس فتا با افرادی که اقدام به انتشار مطالب و بارگذاری تصاویری در فضای مجازی با هدف تشویق مردم به تجمع در چهارشنبه خاتمه سال می کنند نیز برخورد می کند.

سرهنگ سرخوش نهاد ابزار امیدواری کرد: شهروندان با توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی با کمترین آسیب، سال را به خاتمه رسانده و آغاز سال جدید را به جای تخت بیمارستان در کنار خانواده باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 835

به "خبرنگاران برخورد با آموزش دهندگان ساخت موادمحترقه در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برخورد با آموزش دهندگان ساخت موادمحترقه در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید