خاک برداری پروژه کمربند طلایی سبلان در حال اجراست

به گزارش ایستگاه بازی، معاون سرمایه گذاری اردبیل گفت: خاک برداری از جهت پروژه کمربند طلایی سبلان شروع شده و در مرحله اجراست.

خاک برداری پروژه کمربند طلایی سبلان در حال اجراست

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، فرزاد کیسان صبح امروز یکم مردادماه در بازدید از راستا در حال احداث کمربند طلایی سبلان اظهار کرد: با احداث و راه اندازی این پروژه می توانیم شاهد کاهش راستا سه ساعته به 45 دقیقه باشیم، این امر زمینه رونق گردشگری و بهره مندی شهرستان های سرعین و مشگین شهر از گردشگران را فراهم خواهد نمود.

او اضافه نمود: این راستا به طول 9 کیلومتر در حال احداث است، خاک برداری از راستا شروع شده و در مرحله اجراست.

معاون سرمایه گذاری اردبیل بیان نمود: بهره برداری از این راه، زمینه اجرای پروژه های سرمایه گذاری در طول راستا را فراهم خواهد نمود، کوشش می کنیم اولویت اجرا و صدور موافقت اصولی برای پروژه هایی باشد که آسیبی به سیمامنظر منطقه وارد نکنند.

ایجاد رینگ آب های درمانی اردبیل با تکمیل کمربند طلایی سبلان

محمدرضا شایقی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل نیز در این بازدید گفت: کمربند طلایی سبلان بعد از تکمیل، راه قوتورسویی، سردابه و سرعین را به هم وصل خواهد نمود.

او با بیان اینکه این راستا، رینگ آب های درمانی و معدنی استان خواهد شد، اضافه نمود: هزینه این راستا از اعتبارات سفر دکتر مونسان به اردبیل تأمین شده و زمینه برای تکمیل آن فراهم است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1077

به "خاک برداری پروژه کمربند طلایی سبلان در حال اجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاک برداری پروژه کمربند طلایی سبلان در حال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید