حضور برترین دانشمندان دنیا اسلام در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، دفتر اصفهان شبکه دنیای آموزش و پژوهش علمی یوسرن امروز سه شنبه 14 آذرماه، گفتگوی صمیمانه ای با برترین دانشمندان دنیا اسلام را در مرکز همایش های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می نماید.

حضور برترین دانشمندان دنیا اسلام در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

در این تبادل نظر دانشمندان محمد مفرد از دانشگاه برکلی کالیفرنیا، اهاب ابوحیف از دانشگاه مونترال کانادا، محمد اقبال پارکر از دانشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی و عینی ادریس از آموزشگاه علوم مالزی تحت عنوان چگونه یک شبکه علمی و فناوری بسازیم تا جهانی بهتر داشته باشیم سخنرانی خواهند کرد.

یوسرن (USERN)، شبکه جهانی آموزش و پژوهش علمی است که مخفف Network Universal Scientific Education and Research است. یوسرن با هدف گسترش آموزش و پژوهش علمی اخلاق محور و بشر محبت آمیز و پیشرفت علم برای اهداف غیر نظامی و مصالح عمومی در تمام 22 رشته علمی در جهان ایجاد شده است.

اجرای طرح های علمی بین المللی و بین رشته ای و ایجاد بستری برای ارتباط بهتر میان پژوهشگران جوان و دانشمندان مجرب در تمام جهان از برنامه های پیش روی این شبکه است.

بورد مشاوران علمی این شبکه متشکل از دانشمندان یک درصد برتر تمام 22 رشته علمی و برندگان جایزه نوبل، ابل و جایزه یوسرن است.

این دفتر با استفاده از استعدادها و پتانسیل های موجود، بستر مناسبی برای فعالیت های پژوهشی و آموزشی فراهم می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 504

به "حضور برترین دانشمندان دنیا اسلام در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور برترین دانشمندان دنیا اسلام در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید