جوانان برای تخلیه خود به سالن می آیند، مربیان درکاهش تنش نقش دارند

به گزارش ایستگاه بازی، ناصر شهنازی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره دلیل شرایط و شرایط نامناسب سالن های مسابقات والیبال گفت: متأسفانه لیگ از تعدادی باشگاه و تیم تشکیل شده است. زمانی که تعداد تیم ها بیشتر باشد، بحث اسپانسر و تبلیغات مطرح است و دیگر به تیم های پایه توجهی نمی گردد. آنها مجبورند برنامه ریزی خود را بر روی تیم بزرگسال تعریف نمایند و برنامه اساسی برای تیم های پایه ندارند.

جوانان برای تخلیه خود به سالن می آیند، مربیان درکاهش تنش نقش دارند

وی در ادامه تأکید کرد: امیدوارم روی کانون طرفداران باشگاه ها نظارت بیشتری صورت گیرد. قرار نیست همه مربیگری انجام دهند اما چون بحث درآمدزایی مطرح است، همه به این سمت روی آورده اند چرا که والیبال یک رشته المپیکی است و خواستار زیادی دارد. حتی بعضی از کانون ها توسط افرادی اداره می گردد که والیبالی نیستند و این یک اتفاق بد برای والیبال محسوب می گردد.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره نقش لیدرها در جوسازی و حواشی ایجاد شده در سالن مسابقات نیز گفت: مربیان در این زمینه می توانند یاری بسیاری نمایند. لیدرها از مربیان حرف شنوی دارند و همچنین باید به حرف مدیران عامل باشگاه ها گوش دهند؛ اگر چنین اتفاقی رخ دهد، تنش ها کمتر می گردد.

شهنازی به شرایط اجتماعی نیز اشاره و اظهار کرد: بحث دیگر، شرایط اجتماعی جامعه است. جوانان برای خالی کردن خود، به سالن مسابقات می آیند نه برای تماشای یک مسابقه ورزشی. یک زمان سالن ها از تماشاگر پر می شد و همه از تماشای والیبال لذت می بردند اما اکنون جوانان برای خالی کردن خود به سالن می آیند چرا که تفریحات زیادی ندارند. در نتیجه شاهد این اتفاقات ناگوار هستیم و برای والیبال که یک ورزش دانشگاهی محسوب می گردد، اتفاق بدی است.

وی بیان نمود: البته همه تماشاگران قابل احترام هستند و ما نباید آنها را از تماشای والیبال محروم نموده بلکه باید فرهنگ سازی و ریشه یابی کنیم که منشأ این مسائل از کجا است. مطمئن باشید اگر مربیان و مدیران بخواهند، می توانند همه چیز را درست نمایند. زمانی قرار بود دوربین نصب نمایند که البته در حد شعار باقی ماند و در عمل چیزی اجرا نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 747

به "جوانان برای تخلیه خود به سالن می آیند، مربیان درکاهش تنش نقش دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان برای تخلیه خود به سالن می آیند، مربیان درکاهش تنش نقش دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید