جشن کتاب انجمن صنفی ویراستاران در دو مرکز بچه ها کار

به گزارش ایستگاه بازی، جشن کتاب در مرکز خانه کودک ناصرخسرو و مرکز بچه ها آفتاب همزمان با بیست وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران توسط انجمن صنفی کارگری ویراستاران برگزار می شود.

جشن کتاب انجمن صنفی ویراستاران در دو مرکز بچه ها کار

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایبنا مهناز مقدسی، دبیر انجمن صنفی کارگری ویراستاران، با اشاره به برنامه های این انجمن در هفته کتاب بیان نمود: قرار است همزمان با بیست وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، یک جشن کتاب در مرکز خانه کودک ناصرخسرو برای نوجوانان 13 تا 15 سال برگزار کنیم. این جشن چهارشنبه 29 آبان از ساعت 7:30 تا 9:30 خواهد بود.

وی افزود: جشن کتاب دیگری نیز یکشنبه 26 آبان از ساعت 10 تا 12 در مرکز بچه ها آفتاب در محله خانی آباد تهران برای دانش آموزان ده تا سیزده سال خواهیم داشت.

مقدسی با اشاره به محتوای این جشن ها توضیح داد: در این جشن ها چندین محور را دنبال می کنیم؛ در ابتدا برنامه آشنایی این گروه با مراحل تولید کتاب و نشر و ویرایش را توضیح خواهیم داد، سپس اجرای شاهنامه خوانی خواهیم داشت. برگزاری کارگاه کوچک ویرایش و اهدای کتاب به دانش آموزان نیز از دیگر اقداماتی است که در این مجموعه برنامه ها دنبال می کنیم.

وی همچنین از برگزاری یک نشست دیگر همزمان با هفته کتاب خبر داد و گفت: نشست گفت وگو با ناشران درباره همکاری با ویراستاران را نیز روز جمعه 24 آبان از ساعت 13 تا 15 در موسسه خانه کتاب خواهیم داشت.

مقدسی با بیان اینکه سومین برنامه با همکاری انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان خواهد بود، ادامه داد: بایدها و نبایدهای ویرایش در کتاب کودک عنوان نشستی است که همزمان با نشست چالش های نشر کودک و نوجوان در روز سه شنبه 28 آبان از ساعت 9 تا 12 اجرا خواهد شد.

حمایت نمایشی از بچه ها کار ممنوع

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 554

به "جشن کتاب انجمن صنفی ویراستاران در دو مرکز بچه ها کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن کتاب انجمن صنفی ویراستاران در دو مرکز بچه ها کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید