جشنواره نوروزی سفره هفت سین در رفسنجان افتتاح شد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان بعدازظهر شنبه در حاشیه مراسم افتتاح این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره نوروزی سفره هفت سین در آستانه سال جدید و به همت شهرداری رفسنجان، با همکاری هنرستان های دخترانه و با رویکرد حفظ آئین های سنتی ایرانی شروع شده است.

جشنواره نوروزی سفره هفت سین در رفسنجان افتتاح شد

محمد مختاری اضافه کرد: در راستای حفظ آداب و رسوم سنتی ایرانی، برنامه ریزی جهت برپایی جشنواره بزرگ نوروزی سفره هفت سین از ماه گذشته شروع و شاهد برپایی این رقابت در ایام پایانی سال هستیم.

وی هدف از برگزاری این رویداد را به کارگیری ذوق و خلاقیت نوجوانان و جوانان در فضای گروهی سالم خاطرنشان کرد و اضافه کرد: جشنواره نوروزی سفره هفت سین در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هیجدهم، نوزدهم و بیستم اسفند ماه با حضور 100 نفر از دانش آموزان هنرستان ها در محل بوستان جوان برگزار می گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان بیان کرد: به منظور مشارکت شهروندان در این رویداد مفرح و شاد، داوری سفره های هفت سین براساس آرا مردمی در فضای مجازی انجام می گیرد.

مختاری ادامه داد: پس از اجرا و نصب سفره های هفت سین در محل های پیش بینی شده در پنج نقطه شهر در روزهای 24 و 25 اسفند، علاقمندان برای انتخاب سفره هفت سین برتر از نگاه مردمی، می توانند از تاریخ 26 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 به صفحه اینستاگرام شهرداری به نشانی @shahrdari-rafsanjan مراجعه و عکس موردنظر خود را تأیید نمایند.

به گفته وی نتایج نهایی داوری روز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه 98 اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 165

به "جشنواره نوروزی سفره هفت سین در رفسنجان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره نوروزی سفره هفت سین در رفسنجان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید