توقف گل گهر مقابل فولاد، پیروزی سایپا برابر نساجی، تساوی بدون گل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان

به گزارش ایستگاه بازی، خبرگزاری خبرنگاران- دیدار تیم های فولاد و گل گهر که جنجال های بسیار زیادی داشت، با تساوی یک بر یک سرانجام یافت.

توقف گل گهر مقابل فولاد، پیروزی سایپا برابر نساجی، تساوی بدون گل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان

به گزارش خبرنگاران، یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر در ورزشگاه امام علی سیرجان بین تیم های گل گهر و فولاد برگزار گشت. در نخستین دقایق این بازی دو تصمیم داور برای دریافت پنالتی و تکرار آن جنجال های زیادی را در میدان به وجود آورد و نکته جالب این که بازی با جنجال درباره یک پنالتی دیگر هم خاتمه یافت.

شرح گل ها:

گل گهر 1 - فولاد 0 (گادوین منشا- دقیقه 8): زکی پور با یک کنترل و عبور توپ از دو بازیکن تیم فولاد، سرنگون شد و توانست یک پنالتی از حریف بگیرد. پشت ضربه گادوین منشا ایستاد و ضربه نخست او را فروزان گرفت اما داور دستور به تکرار پنالتی داد و در ضربه دوم مهاجم نیجریایی با فریب فروزان بازی را 1-0 کرد.

گل گهر 1 - فولاد 1 (محمد قاسمی نژاد- دقیقه 41): نفوذ بازیکنان فولاد از سمت چپ و ضربه آن ها با دفع توپ همراه شد اما در ریباند قاسمی نژاد به زیبایی دروازه خالی را باز کرد تا بازی یک بر یک شود.

دقایق حساس:

دقیقه 45+1: شوت فوق العاده گادوین منشا از پشت محوطه جریمه را فروزان به کرنر فرستاد.

دقیقه 53: پاس نیک نفس به قاسمی نژاد رسید و او پاس را به شیمبا داد اما مدافعان گل گهر در دو مرحله مانع از گلزنی شدند.

دقیقه 60: گادوین منشا در محوطه جریمه فروزان را دریبل اما زاویه تنگ شد و او فقط توانست توپ را سانتر کند که این ارسال هم بی نتیجه بود.

دقیقه 67: در محوطه جریمه فولاد یونس شاکری صاحب موقعیت شد اما نتوانست توپ را گل کند، بلافاصله کریمی توپ را گرفت و شوت زد ولی این بار هم توپ به مدافعان فولاد خورد و در اختیار فروزان قرار گرفت .

دقیقه 77: پای گل چین منشا در موقعیتی مناسب به سعید صادقی رسید اما وی به شکلی عجیب این موقعیت را از دست داد.

دقیقه 90+3: برخورد توپ به دست بازیکنان گل گهر باعث شد تا فولاد در آخرین دقیقه از وقت اضافی صاحب پنالتی شود. پشت ضربه ساسان انصاری ایستاد اما ضربه اش به تیرک دروازه خورد و داور هم بلافاصله در سوت خود دمید و بازی تمام شد.

- در شرایطی که نساجی مازندران در نیمه اول تیم برتر زمین از حیث ایجاد موقعیت بود، در نهایت این شاگردان صادقی بودند که روی موقعیت سنجی و فرصت طلبی فوق العاده خود به سه امتیاز شیرین بازی دست یافتند. در این بازی که اعتراض پیاپی دو تیم به عملکرد داور جنجال های زیادی را شکل داده بود، در نهایت نارنجی پوشان روی ضربه تمام کننده محسن مسلمان به هدف خود دست یافتند.

شرح گل:

سایپا 1 نساجی 0 : (دقیقه 65، محسن مسلمان): هافبک سایپا تنها پنج دقیقه بعد از حضور در زمین با سود بردن از موقعیت ارسال جعفری، دروازه نساجی را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 4: پرتاب اوت بلند ایوب کلانتری در یک فعل و انفعال در محوطه جریمه، بین بازیکنان دو تیم با اعتقاد پنالتی و برخورد توپ به دست مدافع سایپا همراه بود که داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 9: فرار از سمت چپ برابر سایپایی ها با ضربه محکم و زمینی جلالی را میرزازاد به کرنر فرستاد.

دقیقه 11: خطای خشن فریبرز گرامی مدافع سایپا روی کریم اسلامی با اعتراض نیمکت نشینان نساجی همراه بود اما داور به یک کارت زرد در این صحنه بسنده کرد.

دقیقه 19: شوت پشت محوطه جریمه مهرداد عبدی بدون اینکه خطری روی دروازه نساجی باشد راهی اوت شد تا موقعیت سایپا از دست برود.

دقیقه 29: بار دیگر صحنه مشکوکی در محوطه جریمه سایپا شکل گرفت که نساجی اعتقاد به خطای پنالتی گرامی روی مهاجم این تیم را داشت ولی داور بار دیگر دستور به ادامه بازی داد تا رضا حسن زاده از روی نیمکت این تیم اعتراض تندی به عملکرد داور داشته باشد.

دقیقه 33: روی اشتباه مدافع سایپا، بایرامی صاحب موقعیت شد که نتوانست شانس خوبی برای تیمش شکل دهد و منادی این توپ را از آن خود کرد.

دقیقه 42: چند شوت پیاپی از بازیکنان نساجی و در ادامه ضربه آرمان قاسمی که از فاصله نزدیکی راهی اوت شد.

دقیقه 75: ارسال از سمت راست توسط نساجی درون محوطه جریمه نساجی موقعیتی ایده ال نصیب این تیم کرد که تلاش آنها برای دستیابی به گل بی نتیجه ماند و دفاع سایپا با سراسیمگی توپ را دفع کرد.

دقیقه 81: شوت ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه سایپا راهی اون شد.

- دو تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم و مس به دنبال اولین امتیازات تاریخ باشگاهشان در لیگ برتر هستند. آلومینیوم اراک اولین مصاف لیگ برتری تاریخ خود را مقابل نساجی مازندران برگزار کرد و با نتیجه 3 بر صفر در خانه شکست خورد. آنها در دومین مسابقه به اصفهان سفر کردند و مقابل سپاهان با تک گل شهباززاده شکست خوردند. در سوی مقابل مس رفسنجان در دو هفته ابتدایی دو شکست مشابه دو بر صفر را مقابل استقلال و سپس گل گهر تجربه کرده است. هر دو تیم تازه به لیگ برتر برای اولین مرتبه در تاریخشان راه پیدا کرده اند و در این بازی با هر نتیجه ای طلسم حداقل یکی از این تیم ها در امتیاز دریافت خواهد شکست.

دقایق حساس:

دقیقه 10: اولین موقعیت رو تیم میهمان روی ارسال سجاد آشوری و ضربه سر قاضی ایجاد کرد که توپ با فاصله از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 15: ضربه سر بازیکن مس با دخالت مدافعین تیم میزبان راهی کرنر شد.

دقیقه 18 : ضربه محکم ولی بی دقت مهدی حسینی هافبک آلومینیوم از پشت محوطه جریمه با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: ارسال آشوری از سمت راست از مدافعین گذر کرد و پشت محوطه جریمه به امید خالدی رسید که ضربه محکم این بازیکن راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه 34: ارسال خوب پوریا خبرنگارانکیا با خروج خوب سالاری در اختیار گلر مس قرار گرفت.

دقیقه 44: ارسال آقاجان پور با خروج اشتباه پورحمیدی می رفت به موقعیت گلزنی تبدیل شود ولی مدافعین آلومینیوم زودتر از مهاجمان مس عمل کردند و توپ از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه 58: اولین موقعیت جدی آلومینیوم در نیمه دوم با ضربه سرکش محسن ربیع خواه ایجاد شد.

دقیقه 62: فرار و ارسال رو به عقب بسیار خوب سجاد آشوری با عملکرد دفاعی بهتر آلومینیوم به جایی نرسید.

دقیقه 86: مهم ترین موقعیت بازی روی شوت نیما درودی بازیکن تعویض آلومینیوم ایجاد شد که سالاری توپ را دوضرب دفع کرد و در برگشت برخورد شدیدی با گلر مس پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1286

به "توقف گل گهر مقابل فولاد، پیروزی سایپا برابر نساجی، تساوی بدون گل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف گل گهر مقابل فولاد، پیروزی سایپا برابر نساجی، تساوی بدون گل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید