تام هنکس سرنشینان هواپیمای کلینت ایستوود را نجات می دهد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، تام هنکس در حال مذاکره برای ایفای نقش کاپیتان چلسی سالنبرگ ملقب به سالی است. این فیلم که توسط کلینت ایستوود ساخته می گردد، به داستان واقعی زندگی و عملکرد قهرمانانه ای می پردازد که به عنوان معجزه در خیابان هادسون شناخته شده است. کمپانی برادران وارنر پشت این فیلم است و ایستوود، تیم مور و آلین استوارت و فرانک مارشال مسئولیت تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

تام هنکس سرنشینان هواپیمای کلینت ایستوود را نجات می دهد

داستان سالنبرگ در ماه ژانویه سال 2009 به صدر اخبار راه پیدا کرد. سالنبرگ خلبان و خدمه اش تازه از فرودگاه لاگوآردیا بلند شده بودند که دسته ای از غازهای کانادایی هر دو موتور هواپیما را از بین بردند. این خلبان ماهر به سرعت متوجه شد که زمانی برای بازگشت به لاگوآردیا یا رسیدن به یک فرودگاه دیگر وجود ندارد، بنابراین تصمیم گرفت روی رودخانه هادسون فرود آبی داشته باشد. نقشه او عملی شد و تمام 155 مسافر هواپیما جان سالم به در بردند. سالنبرگ به عنوان یک قهرمان شناخته شد و لقب کاپیتان محشر را از مایکل بلومبرگ شهردار وقت شهر نیویورک دریافت کرد.

هنکس انتخاب اول ایستوود و استودیوی برادران وارنر بود اما علاوه بر این محبوب ترین انتخاب نیز بود. با توجه به نظرسنجی هایی که بعد از انتشار اولین اخبار این پروژه انجام شدند، او شانس اول ایفای این نقش است. تنها چیزی که باید حل گردد مسأله اختلال در برنامه کاری هنک است. هنکس در حال حاضر دارد فیلم دوزخ را با ران هاوارد برای کمپانی سونی فیلمبرداری می نماید و ایستوود می خواهد کار فیلمبرداری خود را از ماه سپتامبر شروع کند. علاوه بر این، هنکس در فصل پاییز بعدی باید برای فیلم پل جاسوسان تبلیغ کند و روی فرش های قرمز حاضر گردد. این فیلم که داستان جنگ سرد است توسط استیون اسپیلبرگ ساخته شده و به امید دریافت جوایز مختلف، روز چهاردهم ماه اکتبر اکران می گردد.

این فیلم با اقتباس از کتابی که چلسی سالی سالنبرگ نوشته، ساخته می گردد.

ایستوود به ساخت فیلم بر مبنای داستان های واقعی علاقه دارد و تک تیرانداز آمریکایی، جی.ادگار و بچه اشتباهی از جمله فیلم هایی بوده که او برمبنای زندگی های واقعی ساخته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 442

به "تام هنکس سرنشینان هواپیمای کلینت ایستوود را نجات می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تام هنکس سرنشینان هواپیمای کلینت ایستوود را نجات می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید