بوگاتی بیبی 2 معرفی گردید؛ ارزان، الکتریکی و مخصوص کلکسیونرها

به گزارش ایستگاه بازی، بوگاتی تایپ 35 یکی از مدل های کلاسیک و زیبای بوگاتی است که حال این شرکت تصمیم گرفته تا این خودرو را با قوای فنی الکتریکی و با نام بوگاتی بیبی 2 به بازار عرضه کند. این خودرو ارزان ترین مدلبوگاتی در حال حاضر است.

بوگاتی بیبی 2 معرفی گردید؛ ارزان، الکتریکی و مخصوص کلکسیونرها

همانند دیگر محصولات بوگاتی، بیبی 2 نیز یک نسخه فراوری محدود خواهد بود و توسط یک کمپانی کوچک در ایالات متحده به فراوری خواهد رسید. قیمت این خودرو نیز بین 38 هزار تا 74500 دلار تخمین زده می گردد.

اصالت بوگاتی تایپ 35 در ساخت بوگاتی بیبی 2 حفظ شده و حدود 75 درصد از این خودرو شبیه به نمونه کلاسیک آن است. با این حال قوای فنی بیبی 2 تمام الکتریکی بوده که باعث می گردد تا آن را یک اسباب بازی گران قیمت بدانیم.

از ساخته کلاسیک تا محصول مدرن

بوگاتی تایپ 35 در سال 1926 ساخته شد، زمانی که اتوره بوگاتی به مناسبت چهارمین سالگرد تولد پسر کوچکش این خودرو را ساخت. بوگاتی به ساخت خودروهای کوچک و سریع کلاسیک شهرت دارد و تایپ 35 نیز یکی از این خودروهای فوق سریع است.

مشتریانی که از کارخانه بوگاتی در فرانسه بازدید می کردند واکنش مثبتی نسبت به این خودرو نشان دادند، در نتیجه این خودرو روی خط فراوری نهاده شد و حدود 500 نسخه از آن به فراوری رسید. بیشتر این خودروها همچنان مالکانی دارند و در بهترین شرایط نگهداری می شوند.

بوگاتی در جریان نمایشگاه خودرو ژنو 2019 خاطرنشان کرد که برای سالگرد تولد 110 سالگی شرکت خود، یک نسخه از تایپ 35 موسوم به بوگاتی بیبی را خواهد ساخت. حال تصاویری از این خودرو منتشر شده که در تیپ های مختلفی به مشتریان عرضه می گردد.

به نظر می رسد تیپ پایه این خودرو توجه هیچ کدام از مشتریان بوگاتی را به خود جلب نکند. این خودرو دارای بدنه کامپوزیتی و باتری 1.4 کیلووات ساعتی است. این نسخه حداقل سرعت و برد را در میان سه تیپ بوگاتی بیبی 2 دارد.

نسخه میانی این خودرو Vitesse نام دارد که مجهز به باتری 2.8 کیلووات ساعتی بوده و همانند بوگاتی شیرون یک کلید سرعت دارد که عملکرد فوق العاده آن را آزاد می نماید.

نسخه Pur Sang بالاترین تیپ بوگاتی بیبی 2 است که از قوای فنی مشابه با تیپ Vitesse بهره می برد اما بدنه آن آلومینیومی و دست ساز بوده و کاملا شبیه بوگاتی تایپ 35 اصلی است.

نسخه های میانی و فول بوگاتی بیبی 2 حدود 13 اسب بخار قدرت دارند و حدبیشتر سرعت آن ها نیز به 66 کیلومتر بر ساعت می رسد. برد این خودرو نیز در نسخه پایه حدود 25 کیلومتر و در نسخه میانی و فول حدود 50 کیلومتر خواهد بود.

بوگاتی بیبی 2 با همکاری شرکت Little Car در ایالات متحده ساخته می شوند و تنها 500 نسخه از آن ها به فراوری می رسد. بعید است که این خودروها اجازه تردد در جاده را داشته باشند اما گزینه ای مناسب برای کلکسیونرها خواهند بود.

منبع: caranddriver

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1107

به "بوگاتی بیبی 2 معرفی گردید؛ ارزان، الکتریکی و مخصوص کلکسیونرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوگاتی بیبی 2 معرفی گردید؛ ارزان، الکتریکی و مخصوص کلکسیونرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید