برترین انتخاب را در خرید اینترنتی چطور داشته باشیم، بیب لند

به گزارش ایستگاه بازی، رپرتاژآگهی - چطور برترین کالارادر خرید اینترنتی انتخاب کنیم؟

برترین انتخاب را در خرید اینترنتی چطور داشته باشیم، بیب لند

این مطلب به وسیله سایت بیب لند نگارش شده است، این یک راهنمای خرید اینترنتی است، بیب لند به شما یاری می نماید با چشمان باز و آگاهی کاملا از محصول، یک خرید پیروز را تجربه کنید.

برترین تفاوت خرید حضوری واینترنتی

در خرید حضوری دو مزیت بزرگ برای شما وجود دارد، اول اینکه می توانید کاملا محصول را در دست بگیرید و لمس کنید، دوم اینکه می توانید از هدایت های فروشنده در خصوص کالا و ویژگی های آن بهره ببرید.

اما در خرید اینترنتی این فرصت برای شما وجود ندارد، اما این علت بر کنار گذاشتن خرید اینترنتی نیست، چرا که در خرید اینترنتی هزاران مزیت و فایده وجود دارد، پس در نتیجه باید کاری کنیم که معایب آن کمتر گردد.

برای اینکه در خرید اینترنتی هم انتخاب خوبی داشته باشیم، باید اطلاعات لازم در خصوص آن کالا را کسب کنیم و سپس برترین های بازار را کنار هم قرار دهیم و مقایسه کنیم.

مثلا اگر قصد خرید ترازو دارید را دارید، اول از همه باید آنالیز کنیم که پیش از خرید این کالا به چه نکاتی باید توجه کرد، مثلا توان دستگاه، نوع دستگاه، مقدار باتری دستگاه و….

سپس باید آنالیز کنیم که برندهای مشهور در فراوری این محصول کدام ها هستند، پرفروش ترین های این محصول در دیجی کالا کدام ها هستند و نظرات کاربران در خصوص آنها چیست، چه امتیازی به آنها داده اند و….

بعد از این آنالیز ها می توانیم انتخاب دقیق تری داشته باشیم، سایت بیب لند هر هفته همه این آنالیز ها را روی محصولات مختلفی انجام می دهد و نتایج را روی سایت منتشر می نماید.

بیب لند در حقیقت یک نمونه ایرانی پیروز از سایتی همانند www.nytimes.com است، این سایت پیروز ترین سایت جهان در زمینه راهنمای خرید لوازم مختلف است.

تمام سعی بیب لند بر این است تا با آنالیز و مقایسه لیستی از برترین محصولات را به شما معرفی کنیم. صرفه جویی در زمان و اعتماد به کالا خریداری شده برای مشتری، هدف تیم ما است.

آیا در خریدیار امکان خرید محصولات هم وجود دارد؟

در گذشته اگر سرچ می کردید برترین همزن برقی، نهایتا فقط مدل های مختلف را می دید و امکان خرید آنلاین این محصول برای شما فراهم نبود.

اما در سایت بیب لند، علاوه بر راهنمای خرید، و معرفی لوازم خانگی و آشپزخانه، امکان خرید کالای مورد نظر هم وجود دارد، در حقیقت بیب لند برترین محصولات موجود در فروشگاه های آنلاین کشور از جلمه فروشگاه بزرگ دیجی کالا برا برای شما آنالیز می نماید.

در بیب لند قرار نیست فقط محصولات مختلف را معرفی کنیم، هدف ما این است که ضمن معرفی برترین محصولات بازار در دسته بندی های مختلف، به شما یک راهنمای خرید هم ارایه دهیم، در حقیقت شما با مطالعه مطالب سایت به مواردی که هنگام خرید هر کالا باید به آنها توجه کنید آگاهی شوید.

شاید این تصور وجود داشته باشد که اصلا چه احتیاج به نقد و آنالیز کالاها وجود دارد، مگر همه کالاها دیجیتالی هستند که احتیاج به آنالیز زیادی داشته باشند.

هر کالایی می تواند نقد و آنالیز خودش را داشته باشد، به طور مثال یک آون توستر را تصور کنید، آیا در خصوص آون توستر می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید؟

انواع جاروبرقی در بازار کدامند؟

برندهای معتبر جاروبرقی کدامند؟

قبل از خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تفاوت جاروبرقی با جاروشارژی چیست؟ و کدام برای شما مناسب است؟

پس همیشه اینطور نیست که اگر بدون آنالیز به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید پیروزی خواهیم داشت، همیشه احتیاج و انتظارات شما از محصول اولویت است.

بیب لند بر چه اساسی کالای مختلف را معرفی می نماید؟

ما ابتدا به سراغ گروه کالایی مورد نظر در دیجی کالا و چند فروشگاه اینترنتی دیگر می رویم و مواردی که را دارای بیشترین امتیاز از کاربران هستند جدا می کنیم.

در قدم بعدی نظرات کاربران را برای تک تک محصولات آنالیز می کنیم و آنهایی را که نظرات مثبت بیشتری دارند جدا می کنیم.

در قدم بعد از بین همین محصولات برندهای مختلف را شناسایی می کنیم و در خصوص برندهایی که کمتر شناخته شده هستند کمی تحقیق می کنیم، به طور مثال به سراغ سایر فراوریات آن برند می رویم و آنالیز می کنیم که شرایط رضایت از این برند به چه صورت است.

در نهایت برترین برندها را همراه با محبوب ترین محصولات هر برند معرفی می کنیم، و در کنار همه این موارد یک راهنمای خرید کامل پیش از معرفی محصولات می نویسیم که به شما آموزش می دهد هنگام خرید این محصول باید به چه نکاتی توجه کنید.

بیب لند با کمال میل از پیشنهادات و نظرات شما استقبال می نماید و دوست دارد با تکیه بر بازخورد شما، این وب سایت را به مکانی مجذوب کننده تر و جامع تر تبدیل کند.

شما می توانید از آدرس زیر به سایت ما سر بزنید

bibland.ir

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2003

به "برترین انتخاب را در خرید اینترنتی چطور داشته باشیم، بیب لند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین انتخاب را در خرید اینترنتی چطور داشته باشیم، بیب لند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید