بلندترین هتل جهان و امکان دسترسی روزانه به استخر و پشت بام آن

به گزارش ایستگاه بازی، هتل جوورا، بلندترین هتل جهان در امارات متحده عربی، هم اکنون با پرداخت هزینه، امکان دسترسی روزانه به استخر و پشت بام خود را که منظرهی بی نظیر از شهر دبی را در اختیار افرادی که مسافر هتل نیستند، قرار می دهد، فراهم کرده است. آماده شنا در استخری با منظره فوق العاده شوید.

بلندترین هتل جهان و امکان دسترسی روزانه به استخر و پشت بام آن

کسانی که در پی شنای فراموش نشدنی در آسمان هستند، هم اکنون به شیرجه زدن در استخر بلندترین هتل جهان، دعوت هستند.

هتل جوورا در دبی، که رکورد بلندترین هتل جهان را با ارتفاع 356.33 متر (1169 فوت) دارا است، هم اکنون پیشنهادی برای دسترسی روزانه افرادی که علاقه مند به شنا در استخری با طول 82 فوت (25 متر) هستند، دارد.

کسانی که علاقه مند به استخر هتل هستند و جزو مسافران هتل نیستند، تنها با پرداخت 40 دلار (200 هزار تومان) در طول هفته و 54 دلار (270 هزار تومان) در آخر هفته، می توانند به هتل بیایند و علاوه بر استخر، به پشت بام در طبقه 75ام، با چشم انداز بی نظیر از شهر دبی، دسترسی داشته باشند.

این هتل که در ماه فوریه، درهای خود را به روی مهمانان گشود، عنوان بلندترین هتل جهان را از هتل همتای خود در دبی، جی بلیو ماریوت مارکیس، با یک متر ارتفاع (سه فوت) بیشتر، ربوده است.

هتل جوورا با 528 اتاق، شامل اتاق های تک تخته، دو تخته و سوئیت های لوکس با امکاناتی چون آشپزخانه کوچک، وان های حمام، سونای بخار و خدمات پیشخدمت، برای مهمانان، است.

این هتل بی نظیر با 5 رستوران، پیشنهادات متعددی برای مهمانان از جمله غذاهای خاورمیانه و غذاهای بین المللی برای تشویق به سبک زندگی سالم، دارد. کسانی که دوست دارند وعده غذایی خود را در حال تماشای آسمان، میل کنند، می توانند به رستوران پشت بام هتل، بروند؛ مکانی که مناظری پانورامایی از دبی در اختیار مسافران قرار می دهد.

کسانی که در حال شنا در استخر هتل جوورا هستند، می توانند، بلندترین برج جهان، برج خلیفه، را تماشا کنند و همزمان از خوردن اسنک ها و انتخاب های باربیکیوی خود، لذت ببرند.

این هتل که قرار بود ساختمانی مسکونی باشد، در طول چهار سال، ساخته شد و همچنین دارای دو باشگاه و یک کلوب سلامتی است.

علی رغم امکانات مجلل، این هتل در پی پیشنهاد قیمت های رقابتی (191 دلار یا 950 هزار تومان به ازای هر شب) به مهمانان خود است.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1977

به "بلندترین هتل جهان و امکان دسترسی روزانه به استخر و پشت بام آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلندترین هتل جهان و امکان دسترسی روزانه به استخر و پشت بام آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید