آنالیز فنی نسخه جدید رندر فولکس گلف GTI

به گزارش ایستگاه بازی، پس از انتشار تیزر های گسترده خاتمه فولکس واگن از هشتمین نسل گلف در ولفسبورگ آلمان رونمایی کرد.

آنالیز فنی نسخه جدید رندر فولکس گلف GTI

به گزارش خبرنگار، پس از انتشار تیزر های گسترده پایان فولکس واگن از هشتمین نسل گلف در ولفسبورگ آلمان رونمایی کرد. بعضی افراد معتقدند نسخه پرفورمنس این خودرو قبلاً معرفی شده چراکه نسخه پلاگین هیبریدی GTE قدرت قابل توجه 245 اسب بخاری داشته و از این نظر در حد گلف GTI نسل قبل است

پس از انتشار تیزر های گسترده پایان فولکس واگن از هشتمین نسل گلف در ولفسبورگ آلمان رونمایی کرد. بعضی افراد معتقدند نسخه پرفورمنس این خودرو قبلاً معرفی شده چراکه نسخه پلاگین هیبریدی GTE قدرت قابل توجه 245 اسب بخاری داشته و از این نظر در حد گلف GTI نسل قبل است. البته هواداران سرسخت گلف اعتقاد دارند در این کلاس جایی برای گلف الکتریکی نیست و بنابراین مطمئنیم آن ها خواستار مدلی درون سوز هستند.

مدل GTI در سال 2020 و زمانی که فولکس از مدل پیست محور GTI TCR هم رونمایی می نماید پدیدار خواهد شد. در همین سال شاهد رونمایی نسخه های دیزلی GTD و مدل چهار چرخ محرک R هم خواهیم بود. به تازگی X-Tomi Design رندری از مدل گلف GTI جدید را منتشر نموده که بعضی بازنگری های بصری را نشان می دهد. قطعاً می دانید که نسل جدید گلف به صورت سه درب ساخته نخواهد شد و بنابراین تمامی نسخه های آن به صورت 5 درب روانه بازار می شوند.

بیش از 40 از معرفی اولین نسل گلف GTI می گذرد و ژرمن ها از آن موقع تاکنون حرف های زیادی در کلاس هاچبک های داغ زده اند. انتظار می رود هشتمین نسل این خودرو قوی تر از هر زمان دیگری باشد و بعضی افراد گفته اند در قلب آن پیشرانه 2 لیتری با قدرت بیش از 250 اسبی قرار خواهد نمود و فاصله بسیار کمی با قدرت 290 اسبی مدل TCR خواهد داشت.

البته GTI نسل هشتم قوی ترین نسخه نیست، زیرا قبلاً مدل فراوری محدود کلاب اسپورت فراوری شده که قدرت 310 اسب بخاری داشته و به صورت موقت عنوان سریع ترین خودروی دیفرانسیل جلوی فراوریی نوربرگ رینگ را نیز به خود اختصاص داده بود.

GTI یکی از دو نسخه ای است که تاکنون عرضه اش در بازار آمریکا تائید شده است. نسخه دیگر هم گلف R است. این شرکت فعلاً تصمیمی برای عرضه مدل استاندارد گلف در آمریکا نگرفته، اما احتمال عرضه آن نیز بالاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 569

به "آنالیز فنی نسخه جدید رندر فولکس گلف GTI" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی نسخه جدید رندر فولکس گلف GTI"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید