با ایده های دکوراسیون پس از بازسازی آشنا شوید

به گزارش ایستگاه بازی، بخش بزرگی از زندگی روزمره در خانه سپری می گردد. با توسعه فناوری و تنوع مدل های کسب وکار، لزوم کنار هم بودن در یک مکان در بسیاری از مشاغل از بین می رود و تعداد کارهای اجرا شده در خانه افزایش می یابد. این امر اهمیت دکوراسیون داخلی را افزایش می دهد. بازسازی و تغییرات مختلف در خانه به دلایل زیادی مانند تغییر سلیقه ، تنوع حس مد ، عدم کاربردی بودن دیگر دکوراسیون قدیمی در خانه انجام می گردد. در این مقاله قصد داریم شما را با ایده های دکوراسیون پس از بازسازی آشنا کنیم.

با ایده های دکوراسیون پس از بازسازی آشنا شوید

از نقش نور غافل نشوید

با ایده های دکوراسیون بعد از بازسازی می توانید تغییراتی که در خانه ایجاد نموده اید را با مبلمان و سبک خود هماهنگ کنید. نباید از محصولات نورپردازی که جلوه ای مکمل ایجاد نموده و ظرافت را در دکوراسیون داخلی باعث می شوند ، غافل شوید. با مدل های لوستر فلزی ، بامبو و حصیری می توانید هارمونی متفاوتی را به هر اتاق اضافه کنید.

محبوب ترین مکان ؛ دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه یکی از پرکاربردترین فضاهای خانه است. یک آشپزخانه باریک و کوچک می تواند گذراندن وقت در داخل خانه را سخت کند. مهم است که آشپزخانه را به خوبی تزیین کنید ، مخصوصا برای افرادی که در فضاهای باریک و کوچک ناراحت هستند. آشپزخانه ای که با راهکارهای منطقی طراحی شده باشد ، حتی اگر فضاهای محدودی داشته باشد ، می تواند بسیار مفید باشد. می تواند با ایده های دکوراسیون پس از بازسازی به ظاهر زیبایی دست یابد.

مهمترین نکته در آشپزخانه کاشی کاری است. کاشی های فرسوده ، شکسته و قدیمی فضای تاریک تری به محیط خود می بخشند. کاشی های فرسوده به دلایل مختلف رنگ خود را از دست می دهند و به مرور زمان براق می شوند.

استفاده کردن از رنگ های روشن و تازه جزییات بسیار مهمی است ؛ به خصوص در دکوراسیون آشپزخانه با فضای محدود. در قسمت های کوچک و باریک تا حد امکان از نقش و نگار ، مینیاتور و فیگور اجتناب شود. علاوه بر این ، کابینت های چوبی نیز ساختاری دارند که محیط هایی که در آن قرار دارند را تیره و خفه می نماید. اولین ایده های دکوراسیون پس از بازسازی در آشپزخانه ، وزن دادن به رنگ سفید است.

اهمیت نور و رنگ در آشپزخانه

انتخاب رنگ سفید روی دیوارها و کاشی ها باعث می شود فضا وسیع تر و جادارتر از آنچه هست به نظر برسد. برای ایجاد یک آشپزخانه مدرن و شیک می توانید نور را در بیش از یک نقطه قرار دهید. مثلا علاوه بر چراغ سقفی ، می توانید یک چراغ پیشخوان و چراغ های برجسته را انتخاب کنید. با اجتناب از رنگ های تیره در صندلی ها و کابینت ها می توانید آشپزخانه ای روشن ایجاد کنید. با یک آشپزخانه ساده و متحول می توانید رضایت خود را از دکوراسیون برای مدت طولانی حفظ کنید.

نکاتی در خصوص دکوراسیون حمام

حمام در میان پرکاربردترین قسمت های خانه با آشپزخانه رقابت می نماید. حمام باید کاربردی و برای همه مجذوب نماینده باشد تا کل جمعیت خانه بتوانند به راحتی از پس همه کارهایشان برآیند. ممکن است فرد در حمام های خفه احساس راحتی نکند.

رنگ های کثیف سفید که در حمام های سبک قدیمی استفاده می شد ظاهری خسته نماینده ایجاد می نماید. این طرح ها ، چه کلاسیک و چه در بسیاری از موارد قدیمی ، می توانند کیفیت زمان صرف شده در حمام را کاهش دهند. علاوه بر این ، در ایده های دکوراسیون پس از بازسازی بهداشتی بودن حمام و ایجاد فضایی جادار بسیار مهم است.

دکوراسیون حمام باید با اجتناب از رنگ های نزدیک به زرد که باعث کثیف شدن حمام می شود ، انجام شود. برای ارائه تصویری جادارتر و تمیزتر ، می توان رنگ های دل نشین را ترجیح داد. مثلا می توانید کاشی های رنگ نعنایی را برای حمام انتخاب کنید.

بنابراین می توانید با ترکیب رنگ سفید و نعنایی یک سرویس بهداشتی زیبا ایجاد کنید. به لطف رنگ نعنایی ، نورپردازی حمام و محصولات نورپردازی نیز به چشم می خورد. در حمام ها می توانید چراغ های سقفی را انتخاب کنید که به چشم فشار وارد نمی نمایند و به سقف ثابت می شوند. ایده های دکوراسیون پس از بازسازی شامل گنجاندن نور اضافی در طراحی داخلی شماست.

نورپردازی حمام

از نورپردازی ویژه آینه حمام یاری بگیرید. اگر حمام بزرگی دارید می توانید آینه دومی تهیه کنید که بتواند در ارتباط با آینه بزرگ حرکت کند تا مراحل آماده سازی در سرویس بهداشتی تسهیل شود و یک سیستم روشنایی روی آینه نصب کنید. انتخاب محصولات نورپردازی مقاوم در برابر آب در طولانی مدت رضایت شما را بیشتر می نماید.

نه تنها در محصولات نورپردازی ، بلکه در انتخاب کابینت حمام نیز باید محصولاتی را انتخاب کنید که در محیط گرم و مرطوب در کوتاه مدت آسیب نبینند. شما می توانید مدل های لوستر و دیوارکوب حصیری را برای سرویس های بهداشتی شیک فهرست نمایید و بعلاوه می توانید سایر محصولات نورپردازی را با گزینه های رنگ ، مدل و طرح های مختلف در سایت ما آنالیز کنید. با ایده های دکوراسیون پس از بازسازی می توانید حمام خود را زیبا کنید.

خانه خود را با نکات ایده های دکوراسیون پس از بازسازی رنگ کنید

با ایده های دکوراسیون پس از بازسازی هارمونی متفاوتی به خانه خود اضافه کنید. با استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار می توانید ظاهری تازه به دیوارهای خود بدهید. یکی دیگر از فرآیندهایی که می توانید برای دیوارهای خود انجام دهید استفاده از مواد پوشش برجسته با روش دیوارپوش است.

با روی آوردن به مدل های پوشش دیواری که با مبلمان شما سازگار است ، تصویری به دست آورید که یکپارچگی در اتاق ایجاد می نماید. پیشخوان های آشپزخانه یکی از مکان هایی است که بیشتر افراد خانواده در طول روز از آن استفاده می نمایند. به همین علت در صورت عدم رضایت از دستگاه باید راه حلی سریع اندیشید.

اگر فکر می کنید که میز شما پس از بازسازی با آشپزخانه شما سازگاری ندارد یا سلیقه شما تغییر نموده است، نیازی به ساخت کانتر از ابتدا ندارید. پیشخوان خود را با رنگ هایی که مخصوص کانترهای آشپزخانه فراوری شده اند تنو کنید. اگر می خواهید جلوه زیبایی به پنجره های خود بدهید ، شیشه های رنگی را انتخاب کنید. کابینت های آشپزخانه خود را رنگ آمیزی نموده و یا با یاری کاغذهای روکش مناسب ساختار آشپزخانه ، کابینت آشپزخانه خود را تنو کنید.

با ایده های دکوراسیون پس از بازسازی ، فضاهای خانه خود را سفارشی کنید

اگر خانه شما دارای حیاط یا بالکن است ، این امکان وجود دارد که این منطقه را به یک محیط کوچک تعطیلات تبدیل کنید. این منطقه ها عمدتاً محیط های چشم نوازی هستند که در آن موارد استفاده نشده نگهداری می شوند.

با این حال ، این منطقه ها نیز در فضای زندگی شما گنجانده شده و می تواند با یک طراحی خوب احساس بسیار خوبی به شما بدهد. حیاط های کوچک در خانه های طراحی قدیمی جای خود را به بالکن های باریک در خانه های طراحی نو داده است. این قطعات را که تحت هر شرایطی فضای محدودی دارند ، پس از بازسازی با ایده های دکوراسیون پس از بازسازی می توان شیک و زیبا ساخت.

منبع: اتاق
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2097

به "با ایده های دکوراسیون پس از بازسازی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ایده های دکوراسیون پس از بازسازی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید