بازی The Medium شهریور ماه برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

به گزارش ایستگاه بازی، بازی The Medium که چند ماه پیش به صورت انحصاری برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس و سری اس و کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود، اکنون قرار است راه خود را به کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 هم پیدا کند. اتفاقی که حدس می زدیم دیر یا زود رخ دهد.

بازی The Medium شهریور ماه برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

طبق اطلاعات رسمی اعلام شده، بازی The Medium قرار است در تاریخ 12 شهریور (3 سپتامبر) به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر گردد. از آنجایی که نسخه فیزیکی بازی تا قبل از این برای دیگر پلتفرم ها منتشر نشده بود، اکنون قرار است این نسخه برای دیگر پلتفرم ها هم عرضه گردد. بعلاوه یک نسخه ویژه به نام The Medium: Two Worlds Special Launch Edition در نظر گرفته شده است که علاوه بر بازی اصلی، شامل قاب فلزی و کتاب هنری بازی هم خواهد بود.

این بازی ترس روان شناختی که به وسیله استودیو لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) ساخته شده است، در ماه ژانویه به صورت انحصاری زمان دار برای کنسول های نسل نهمی ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی منتشر شد.

در بیانیه رسمی منتشرشده از سوی بلوبر تیم، اعلام شده است که نسخه کنسول پلی استیشن 5 این بازی به صورت کامل از قابلیت های دوال سنس پشتیبانی خواهد نمود. این یعنی شما می تواند از قابلیت های ویژه ای مثل بازخورد لمسی استفاده کنید. این ویژگی فرکانس های مختلفی از ویبره فراوری می نماید تا حس دقیق تری از یک اتفاق خاص درون بازی ایجاد گردد. بعلاوه از ویژگی ماشه های تطبیق پذیر هم در این نسخه استفاده شده است. جای خوشحالی دارد که استودیو بلوبر تیم تصمیم گرفته است که از ویژگی های مختلف دوال سنس استفاده بهینه تری کند تا به این طریق تجربه بازی عمیق تر گردد.

در حالی که بازی The Medium به زودی برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد، هواداران این اثر روی کنسول های ایکس باکس یا کامپیوترهای شخصی می توانند همچنان به وسیله سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس بدون هزینه اضافی و در قالب این سرویس بازی را تجربه نمایند.

این اولین مرتبه ای نیست که اشاره هایی به عرضه این بازی ترسناک روی کنسول پلی استیشن 5 شده است. در واقع، مدتی پیش کمیته رده بندی محصولات تفریح یا همان ESRB این اثر را برای کنسول پلی استیشن 5 رده بندی سنی نموده بود. با این حال، اکنون این اتفاق به صورت رسمی به وسیله استودیو سازنده بازی تایید شده است.

استودیو بلوبر تیم که علاوه بر بازی مدیوم سابقه ساخت بازی های ترسناک دیگری همانند Blair Witch را دارد، مدتی پیش اظهار داشت که در حال حاضر مشغول به ساخت یک بازی ترسناک دیگر است که با همکاری یک شرکت عظیم ساخته خواهد شد. نکته جالب اینجاست که آن ها اعلام نموده اند که وقتی بازیکنان اطلاع پیدا نمایند که آن ها مشغول ساخت چه اثری هستند و قرار است با چه شرکتی همکاری نمایند، هیجان زده خواهند شد. برای دانستن این که این استودیو مشغول به ساخت چه عنوانی است، همچنان باید منتظر بمانیم و کنجکاوی خود را حفظ کنیم.

منبع: GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1680

به "بازی The Medium شهریور ماه برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The Medium شهریور ماه برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید