بازدید مونسان از اقامتگاه بوم گردی آرتینا در روستای ملحمدره اسدآباد

به گزارش ایستگاه بازی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اقامتگاه بوم گردی آرتینا در روستای ملحمدره شهرستان اسدآباد بازدید کرد.

بازدید مونسان از اقامتگاه بوم گردی آرتینا در روستای ملحمدره اسدآباد

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه سفر به استان همدان و شهرستان اسدآباد از اقامتگاه بومگردی آرتینا در روستای ملحمدره بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری در این بازدید در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای واحد همدان گفت: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که در دورترین مناطق کشور اقامتگاه های بوم گردی افتتاح شده است و موجب رشد و توسعه کسب و کارهای کوچک و اشتغال شده است.

او توضیح داد: اقامتگاه های بوم گردی در جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار پیروز عمل نموده اند و گردشگران اشتیاق بسیاری برای اسکان در این اقامتگاه ها دارند.

مونسان افزود: در حال حاضر 600 اقامتگاه بوم گردی در کشور فعال است و براساس هدف گذاری اجرا شده این تعداد به 2هزار اقامتگاه افزایش خواهد یافت.

معاون رئیس جمهوری گفت: خوشبختانه جوانان بسیاری وارد این حوزه شده اند و با استفاده از ابزارهای نوین کسب و کار خود را رونق داده اند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی افزود: با وجود اعتبار محدود، سازمان میراث فرهنگی وارد حوزه عمرانی نیز شده است، سنگفرش ورودی روستای ملحمدره با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان از جمله این اقدامات است و یک میلیارد تومان نیز در همین حوزه به اداره میراث فرهنگی همدان اختصاص خواهد یافت.

مونسان ادامه داد: طبیعت گردی و اسکان در اقامتگاه های بوم گردی امروز مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گزفته است و گردشگران علاقه مند هستند آرامش و سکوت را در این اقامتگاه ها تجربه نمایند.

اقامتگاه بوم گردی آرتینا با 14 اتاق و ظرفیت اقامت 20 گردشگر از دوسال قبل فعالیت خود را شروع نموده است.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 303

به "بازدید مونسان از اقامتگاه بوم گردی آرتینا در روستای ملحمدره اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مونسان از اقامتگاه بوم گردی آرتینا در روستای ملحمدره اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید