ایران و هند قهرمان مسابقات شطرنج آسیا، اختتامیه با حضور رئیس فدراسیون برگزار می گردد

به گزارش ایستگاه بازی، رئیس هیئت شطرنج استان فارس با اشاره به خاتمه مسابقات قهرمانی شطرنج آسیا گفت: ایران و هند قهرمان مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان زیر 20 سال آسیا شدند.

ایران و هند قهرمان مسابقات شطرنج آسیا، اختتامیه با حضور رئیس فدراسیون برگزار می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

سیاوش جواهری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، با اشاره به خاتمه مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان زیر 20 سال آسیا گفت: این مسابقات که از 12 اردیبهشت ماه در سالن شهید دستغیب شیراز شروع شده بود، بعدازظهر امروز به خاتمه رسید.

وی با بیان اینکه در این مسابقات 8 کشور آسیایی حضور داشتند، گفت: شطرنج بازانی از کشورهای هندوستان، ویتنام، لبنان، سوریه، قرقیزستان، قزاقستان، تاجیکستان و ایران در یک هفته در دوبخش آزاد و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت شطرنج استان فارس اضافه کرد: در بخش مردان هر سه مقام اول تا سوم توسط شطرنج بازان ایرانی کسب شد که مسعود مصدق با 8 امتیاز قهرمان این دوره مسابقات شد و علیرضا فیروزجاه و آرش طاه باز نفرات دوم و سوم شدند.

جواهری با اشاره به قهرمانی ایوانا ماریا فرتادو از هندوستان در بخش بانوان بیان نمود: نفرات دوم و سوم بخش بانوان نیز به بانوان هندی رسید تا این دوره مسابقات با قهرمانی ایران و هند به خاتمه برسد.

وی از برگزاری اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس فدراسیون شطرنج اطلاع داد و گفت: این مراسم عصر امروز ساعت 19 برگزار و جوایز قهرمانان به آنها اعطا می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 671

به "ایران و هند قهرمان مسابقات شطرنج آسیا، اختتامیه با حضور رئیس فدراسیون برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و هند قهرمان مسابقات شطرنج آسیا، اختتامیه با حضور رئیس فدراسیون برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید