امدادگران هلال احمر آذربایجان غربی جان 3 مادر باردار و یک بیمار دیالیزی را نجات دادند

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: با تلاش امدادگران این جمعیت، 3 مادر باردار و یک بیمار دیالیزی به مراکز درمانی منتقل شدند.

امدادگران هلال احمر آذربایجان غربی جان 3 مادر باردار و یک بیمار دیالیزی را نجات دادند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، امیر جعفرزاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به خدمات ارائه شده از طریق امدادگران هلال احمر در جریان بارش برف و کولاک آذربایجان غربی، گفت: در طول امدادرسانی ها، جان 3 مادر باردار در راستا های روستایی نقاط مختلف استان نجات داده شد.

جعفرزاده افزود: این عملیات ها در محور های روستایی قجی آباد، حاجی فغان و گاپیس از توابع شهرستان های سلماس، سردشت و مهاباد انجام شد که در نهایت منجر به انتقال موفقیت آمیز بیماران به مراکز درمانی شد.

بیشتر بخوانید:

امداد رسانی و رهاسازی 100 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک استان آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، با اشاره به بسته بودن محور های ارتباطی روستا های ذکر شده به دلیل برف و کولاک، خاطرنشان کرد: به دلیل انسداد راستاها، تیم های درمانی و راهداری تا سرانجام انتقال بیماران به مراکز درمانی همراه آن ها بودند.

وی همچنین از نجات جان یک بیمار دیالیزی در ارومیه از طریق امدادگران هلال احمر خبر داد و گفت: این بیمار با تلاش امدادگران پایگاه سیلوانا و از روستای دززگیر منطبقه مرگور به مراکز درمانی شهری منتقل شد.

جعفرزاده گفت: این عملیات با تلاش تیم امداد کوهستان و با همراهی نیرو های راهداری انجام پذیرفت و پس از 4 ساعت تلاش منجر به انتقال بیمار دیالیزی به مرکز درمانی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1962

به "امدادگران هلال احمر آذربایجان غربی جان 3 مادر باردار و یک بیمار دیالیزی را نجات دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادگران هلال احمر آذربایجان غربی جان 3 مادر باردار و یک بیمار دیالیزی را نجات دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید