احکام تازه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ 3 امتیاز به کرمانی ها هدیه شد

به گزارش ایستگاه بازی، تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای مربوط به لیگ های مختلف را صادر کرد.

احکام تازه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ 3 امتیاز به کرمانی ها هدیه شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان از مسابقات لیگ دسته اول که 22 آذرماه برگزار گشت، تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل عدم حضور غیرموجه در زمین مسابقه منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و کاویان نقده از مسابقات لیگ دسته سوم که 8 آذرماه برگزار گشت، تیم کاویان نقده به دلیل عدم حضور در مسابقه منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم کیا کاویان نقده و شاهین دهداری تهران از مسابقات لیگ دسته سوم که 3 آذرماه برگزار گشت، تیم کاویان نقده به دلیل عدم حضور در مسابقه منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم عقاب مهر تبریز و بعثت کرمانشاه از مسابقات امیدهای کشور که 9 آذرماه برگزار گشت، تیم بعثت کرمانشاه به دلیل عدم حضور در زمین مسابقه علیرغم حضور تمامی عوامل اجرایی منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ددیار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم از سری مسابقات پایه های کشور که در تاریخ 20 آبان برگزار گشت، تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1914

به "احکام تازه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ 3 امتیاز به کرمانی ها هدیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احکام تازه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ 3 امتیاز به کرمانی ها هدیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید