اجرای برنامه هایی با محوریت الکترونیکی در هفته گردشگری بوشهر

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با تشریح برنامه های هفته گردشگری گفت: روز پنجشنبه 5 مهرماه بازدید از موزه های استان رایگان است.

اجرای برنامه هایی با محوریت الکترونیکی در هفته گردشگری بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، ناصر امیرزاده مدیرکل میراث فرهنگی این استان امروز چهارشنبه 4 مهر 97 در آستانه روز جهانی گردشگری با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری به عنوان یک پتانسیل بارز در اشتغال زایی و معرفی فرهنگ ملت ها بدون دخالت دیپلماسی گفت: یکی از برنامه های رویکردی و مهم این اداره کل معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری استان بوشهر است که این مهم با همکاری و همراهی آحاد مردم می تواند به صورت بهتری صورت پذیرد.

او اضافه کرد: امروزه در عصر تکنولوژی و ارتباطات پیشرفت های خوبی اجرا شده و اینترنت در نقطه به نقطه کره خاکی وجود دارد و می تواند از این فضای مجازی ایجاد گردیده در این بخش استفاده کرد و نباید از این مسیر عقب باشیم و تمام توان خود را برای همراهی و استفاده صحیح از این فضا به کار بگیریم.

امیرزاده ادامه داد: یکی از برنامه های هفته گردشگری با توجه به شعار جهانی سال جاری ، برنامه هایی با محوریت الکترونیکی شدن گردشگری خواهد بود که بیشتر کارگاه های استارت آپ برای علاقه مندان در چندین موضوع در بخش گردشگری الکترونیکی برگزار خواهد شد.

او همچنین از افتتاح چندین هتل و بوم گردی نیز اطلاع داد و اضافه کرد: یکی از مهمترین زیرساخت های گردشگری که باعث رونق این صنعت نیز می گردد، محل های اقامتی است که برنامه ما در این موضوع افزایش 110% تخت های اقامتی استان تا سرانجام سال در این بخش است.

او اضافه کرد: رسانه ها بعنوان یکی از ابزار های مهم در زمینه اطلاع رسانی در جهت رونق صنعت گردشگری می تواند نقش بسزایی داشته باشد که رسانه ملی و استانی بعنوان یک رسانه سمعی و بصری نقش تاثیرگذاری بیشتری دارد و در این هفته با تهیه کنندگان و مستند سازان صدا و سیما نشست هم اندیشی خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر توضیح داد: دیدار با مسئولان ارشد استانی، شورای شهرها، دهیاران و سمن های فعال در حوزه گردشگری از دیگر برنامه های هفته گردشگری است .

امیرزاده به برنامه های جانبی دیگر نیز اشاره نمود و گفت: جشنواره های خرما و میگو، مسابقه عکاسی موبایلی با موضوع گردشگری و خاطره نویسی از گردش در استان ویژه نوجوانان از دیگر برنامه هایی است که هفته آینده اطلاع رسانی دقیق تری در مورد این برنامه ها انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: تجلیل از سمن های فعال در حوزه گردشگری از جمله برنامه های این اداره کل در این هفته خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 56

به "اجرای برنامه هایی با محوریت الکترونیکی در هفته گردشگری بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه هایی با محوریت الکترونیکی در هفته گردشگری بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید