هواپیما یا هتل 5 ستاره مدرن!!!

به گزارش ایستگاه بازی، از زمان پیدایش هواپیما تا به امروز این وسیله نقلیه تغییرات مکانیکی و خدماتی بسیار زیادی را به خود دیده است. هواپیما با سرعت بی نظیر خود توانسته بخش عظیمی از حمل و نقل های خارجی کشور را تحت پوشش قرار دهد. هواپیما یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین وسیله نقلیه برای سفرهای طولانی مدت است. تصور کنید که هواپیما به عنوان یک وسیله نقلیه پرسرعت وجود نداشت. چه اتفاقی در صنعت حمل و نقل می افتاد؟ مسیرهای خارجی را در چه زمانی باید طی کرد؟

هواپیما یا هتل 5 ستاره مدرن!!!

امروزه مسافران زیادی بدون داشتن دغدغه های سرعت و امکانات با تهیه بلیط خارجی مورد نظر به سفرهای دور و نزدیک خود می پردازند. سفر خارجی از طریق هواپیما خسته کننده و کسل آور نبوده و چاشنی سرعت را با خود به همراه خواهد داشت. هواپیماها بسته به نوع هواپیما تعداد مسافران متغیری را جا به جا می کنند. ضرب المثل هرچقدر پول بدهی، آش میخوری را می توان در خرید بلیط خارجی به خوبی به کار برد. هر چه امکانات ارائه شده توسط شرکت هواپیمایی بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما خارجی نیز بیشتر خواهد بود. اما در این بین هواپیماهایی در نقاط مختلف دنیا وجود دارند که خدماتی بیش از خدمات هواپیماهای معمولی ارائه می دهند.

این نوع هواپیماها تمامی محدودیت های ممکن را پشت سر گذاشته اند تا خدماتی بیش از حد تصور بشر را در هواپیماها ارائه دهند. در بیشتر هواپیماهای لوکس در دنیا خدماتی را مشاهده خواهیم کرد که با هتل های 7 یا 8 ستاره برابری می کند. چه اطلاعاتی درباره لوکس ترین هواپیماهای دنیا دارید؟ در این مطلب به خصوصیات و ویژگی های مجهزترین و لوکس ترین هواپیمای دنیا خواهیم پرداخت. اگر می خواهید با امکانات و تکنولوژی های این نوع هواپیماها بیشتر آشنا شوید، با ما باشید. البته همیشه امکانات لوکس در هواپیما دلیل بر بالاتر بودن قیمت هواپیما نیز نخواهد بود. به همین منظور پروازهایی وجود دارند که با قیمت پایین تری قابل رزرو خواهند بود.

من کریستال اسکای هستم!!!

هواپیما کریستال اسکای (The Crystal Skye) یا آسمان کریستالی جز هواپیماهای بویینگ 777 و با اسم فنی 777-200LR، مجهزترین و لوکس ترین هواپیمای دنیا است که توسط شرکت هواپیمایی بوئینگ ساخته شده است. شرکت بوئینگ یکی از قدرتمندترین شرکت های ساخت هواپیما در دنیا می باشد. از این نوع هواپیماها بیشتر افراد ثروتمند برای سفرهای خود استفاده می کنند. در هنگام رزرو بلیط خارجی خبری از امکاناتی که بیان خواهیم کرد، نیست. در سیستم حمل و نقل هوایی ایران هواپیماهای بی نظیری وجود دارد که طبق استانداردهای دنیای ساخته شده است.

لوکس ترین و مجهزترین هواپیما دنیا را بیشتر بشناسید

نکته قابل توجه در خصوص هواپیما کریستال اسکای (The Crystal Skye) معماری بی نظیر آن است. معماری این هواپیما به گونه ای است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. سالنی بسیار بزرگ با جایگاه های فوق راحت و سالن غذاخوری وسیع از جمله مشخصات ظاهری این هواپیما است. نکته قابل توجه هواپیما کریستال اسکای (The Crystal Skye) داشتن یک آشپز در درون آن و پخت غذای تازه با مواد اولیه بسیار مرغوب است. قیمت بلیط این هواپیما برای هر فرد 18 هزار دلار می باشد. ظرفیت این هواپیما حدود 88 نفر بوده که با توجه به تعداد مسافران مبل های شیک و لوکسی در نظر گرفته شده است. هواپیما کریستال اسکای (The Crystal Skye) از امکانات شگفت انگیزی مانند حمام و سرویس بهداشتی، انواع محصولات بهداشتی لوکس و مجلل از بهترین شرکت های آرایشی و بهداشتی، تلویزیون ال سی دی با صفحه ای بزرگ، تلفن ماهواره ای، اینترنت رایگان وای فای (Wi-Fi) با بیشترین سرعت، هدفون های شخصی بس، 19 و نیم ساعت پرواز بدون توقف و ارائه وسایل با تکنولوژی روز دنیا در پروازها ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر و خرید بلیط خارجی ارزان می توانید از سایت تیک بان یاری بگیرید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 409

به "هواپیما یا هتل 5 ستاره مدرن!!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیما یا هتل 5 ستاره مدرن!!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید