قهوه ترک نیامده حاشیه ساز شد

به گزارش ایستگاه بازی، حامد بهداد، سارا رسول زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان افشار و شاهرخ فروتنیان از جمله بازیگران سریال قهوه ترک هستند.

قهوه ترک نیامده حاشیه ساز شد

سریال پلیسی قهوه ترک با بازی حامد بهداد که اعلام شده پخش آن از اوایل خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی شروع می گردد، پس از انتشار تیزر با حاشیه هایی همراه شده که حالا شرح پلتفرم پخش کننده را به همراه داشته است.

به گزارش ایسنا، سریال قهوه ترک قرار است از فردا ـ چهارشنبه ـ سوم خرداد ماه پخش خود را شروع کند و پیش از انتشار با حاشیه ای در ارتباط با تیزر روبرو شده است که پلتفرم را وادار به ارائه شرحاتی نموده است.

بر این اساس پلتفرم فیلم نت در مطلبی درباره تیزر منتشرشده از سریال قهوه ترک، آورده است:

انتشار تیزری از سریال قهوه ترک محصول نو فیلم نت که هنوز پخش آن شروع نشده است، باعث بعضی برداشت ها از فضای کلی سریال شده که بدین وسیله اعلام می گردد سریال قهوه ترک در ترکیه ضبط شده و هیچ کدام از صحنه های آن در ایران نبوده است.

بعلاوه تیزر منتشرشده مربوط به صحنه ای است که در ترکیه و با حضور عوامل ترکی ضبط شده است و فضای آن کلیت سریال را نمایندگی نمی کند.

سریال قهوه ترک که به زودی پخش آن با مجوزهای نهادهای ذیربط شروع می گردد، با فیلمنامه ای ثبت شده و مجوزدار ساخته شده است و یکی از سریال های باکیفیت و با استانداردهای شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، حامد بهداد، سارا رسول زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان افشار و شاهرخ فروتنیان از جمله بازیگران سریال قهوه ترک هستند.

فیلمنامه این مجموعه به وسیله محمد رضایی راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی راد به نگارش درآمده است. نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال شهرزاد را عهده دار بود و رضایی راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام چوپان دروغگو با ثمینی همکاری داشته است.

قهوه ترک به تهیه کنندگی محمد شایسته و کارگردانی علیرضا امینی ساخته شده است. امینی چند سال قبل سریال تعطیلات رویایی را برای پخش در نوروز 1397 تلویزیون ساخت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2195

به "قهوه ترک نیامده حاشیه ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهوه ترک نیامده حاشیه ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید